• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مهندس ابراهيم پيرامون: مسجدسلیمان در اوج بالندگی و شکوفایی مجدد قرار دارد

  • کد خبر : 3752
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: نفت در این منطقه در اوج بالندگی و شکوفایی مجدد خود قرار دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، به نقال از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر افزود: در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: نفت در این منطقه در اوج بالندگی و شکوفایی مجدد خود قرار دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، به نقال از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر افزود: در حالی که برخی افراد تصور می کنند نفت در این منطقه تمام شده است باید در این خصوص از دید فنی به این موضوع نگریست و با زبان فنی گفت که نفت در این منطقه در مسیر شکوفایی و بالندگی مجدد قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: بالندگی و شکوفایی مجدد صنعت نفت در این منطقه به واسطه ی روزآمد شدن و به کارگیری تکنولوژی های جدید در ساخت تأسیسات بهره برداری، نمک زدایی و تزریق گاز در مخازن و میادین مختلف این شرکت حاصل شده است. این کارشناس ارشد مخازن نفتی با عنوان این که قدمت بالای تأسیسات موجب کاهش توان تولید شده بود افزود: در حال حاضر با وارد مدار شدن واحد بهره برداری هفت شهیدان و در حال اجرا بودن 16 واحد بهره برداری، نمک زدایی و تزریق گاز این شرکت پیشرو در امر بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی خود در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب محسوب می شود.

وی با بیان این که این شرکت هم اکنون ظرفیت تولید 145 هزار بشکه در روز را دارد ادامه داد: این مقدار از 16 مخزن نفتی و 8 مخزن گازی واقع در حوزه ی عملیاتی این شرکت استحصال می شود ضمن آن که توان تولید نفت و گاز با احداث تأسیسات جدید رو به افزایش است.

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور و خاورمیانه که قدمت آن به سال 1287 خورشیدی و پیدایش نفت در خاورمیانه باز می گردد یکی از 5 شرکت بهره بردار نفت و گاز تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد که در گستره ی جغرافیایی به وسعت 27000 کیلومتر مربع از ایذه در شمال خوزستان تا کبود در استان ایلام فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تیتر با متن همخوانی نداشت…
    شرکت نفت مسجدسلیمان در اوج قرار دارد(!!) نه شهر مسجدسلیمان/.
    مسجدسلیمان رو که ویرانه کردند عمدا”.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.