• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

رییس دادگستری اندیکا خبر داد:
با تلاش اعضاء شورای حل اختلاف دو طایفه قبل از صدور حکم قاتل با هم مصالحه کردند

  • کد خبر : 37518
  • ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس دادگستری اندیکا گفت : ۹ ماه پیش بین دو طایفه درگیری رخ می دهد که در این نزاع ۲ نفر کشته می شوند که با تلاش و کوشش اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان این دو طایفه قبل از صدور حکم قاتل با هم مصالحه کردند. به گزارش سایت خبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس دادگستری اندیکا گفت : ۹ ماه پیش بین دو طایفه درگیری رخ می دهد که در این نزاع ۲ نفر کشته می شوند که با تلاش و کوشش اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان این دو طایفه قبل از صدور حکم قاتل با هم مصالحه کردند.
به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمد علی جلالی نژاد رئیس دادگستری شهرستان اندیکا با اعلام این خبر گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری دو طایفه در منطقه شاهزاده عبدالله از توابع اندیکا بر سر ملکی اختلافی پیدا می کنند که این اختلاف منجر به نزاع و کشته شدن ۲ نفر با اسلحه شکاری می شود و کشمکش و درگیری بین این دو طایفه ،آسایش و آرامش ساکنین این منطقه را سلب می کند.
وی افزود: با توجه بافت عشایری این منطقه با ورود به موقع اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان و تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بزرگان عشایر برای حل و فصل این اختلاف ، خوشبختانه تلاش و کوشش اعضاء خدوم شورای حل اختلاف اندیکا نتیجه داد و این دو طایفه پس از ۹ ماه و قبل از صدور حکم قصاص قاتل ، با هم مصالحه کردند.
جلالی نژاد در ادامه ضمن تقدیر از تلاشهای مؤثر اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان بر حل و فصل این اختلاف اظهار داشت : شوراهای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی و اختلافات بین مردم نقش مهم و مؤثری داشته و تاکنون در این زمینه موفق بوده و لازم است مورد حمایت معنوی و مادی قرار بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.