• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

توسط مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان و استاندار خوزستان
از حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور تقدیر شد

  • کد خبر : 37104
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

عالی محمدی: در صورت حمایت مسئولین رکورد جدیدم را در حضور همشهریانم در کتاب رکوردهای گینس به ثبت می رسانم باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در مراسمی که به شکرانه پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد از حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور توسط دکتر یوسف داودی مدیرعامل شرکت […]

عالی محمدی: در صورت حمایت مسئولین رکورد جدیدم را در حضور همشهریانم در کتاب رکوردهای گینس به ثبت می رسانم

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در مراسمی که به شکرانه پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد از حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور توسط دکتر یوسف داودی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان و استاندار خوزستان تقدیر شد.  به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فرزند نیک مسجدسلیمان هفته گذشته رکورد حمل توپ با دو صد متر کشور را به نام خود و مسجدسلیمان به ثبت رسانده بود. وی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با تقدیر از دکتر یوسف داودی به خاطر حمایت در ثبت آخرین رکورد خود به خبرنگار ما گفت:

این اولین حمایتی بود که طی همه این سال ها برای ثبت رکوردم از بنده شده است. عالی محمدی ادامه داد: اگر از من حمایت شود قطعاً رکورد گینس را در حضور همشهریانم به ثبت خواهم رساند. حسین عالی محمدی با بیان این که قصد دارد رکورد بیشترین ضربه به توپ در کمترین زمان ممکن را به نام مسجدسلیمان ثبت جهانی کند گفت: تا امروز هیچ مسئولی از بنده برای ثبت رکوردهایم حمایت نکرده بود و این اولی نباری ست که با حمایت مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان توانستم یک رکورد کشوری را در تهراتن به ثبت برسانم اما این قول را بدهم در صورت حمایت مسئولین رکورد جدیدم را در حضور همشهریانم در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=37104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام و احترام؛
    از آقای دکتر داودی بابت حمایت ایشان از این ورزشکار قدردانی می گردد. امید آنکه با پیشرفت طرح عظیم پیروشیمی مسجدسلیمان و سایر طرح های منطقه(پترو پالایش بختیاری و نیروگاه و …) که با قدرت توسط ایشان دنبال می گردد و با شروع بهره برداری عملیاتی از این طرحها شاهد ایفای نقش های خطیرتر در حوزه مسئولیت های اجتماعی و از جمله حوزه ورزش، از سوی این مجموعه وزین و آقای دکتر داودی عزیر باشیم.
    انشاالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.