• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
1

با حضور مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان:
دفتر کارگزاری رسمی تامین اجتماعی مسجدسلیمان افتتاح شد + تصاویر

  • کد خبر : 36950
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان، علیرضا فرجی رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان و جمعی از مسئولین این شهرستان دفتر کارگزاری رسمی تامین اجتماعی مسجدسلیمان افتتاح شد. مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: در راستای سیاست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان، علیرضا فرجی رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان و جمعی از مسئولین این شهرستان دفتر کارگزاری رسمی تامین اجتماعی مسجدسلیمان افتتاح شد. مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: در راستای سیاست های دولت مبنی بر استقرار دولت الکترونیک و در قالب برون سپاری امور به بخش خصوصی و تسهیل امور مردم این کارگزاری افتتاح گردیده است. مرعشی گفت: امیدوار هستیم خدمات سازمان تامین اجتماعی با ارائه تسهیلات بیشتر باعث آرامش بیشتر مردم شود. مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عمر شعیه تامین اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان همزمان است با پیدایش نفت در این شهرستان گفت: در حال حاضر در این شهرستان ۲۲ هزار بیمه شده اصلی و نزدیک به ۸ هزار نفر مستمری بگیر یعنی حدود ۸۵ هزار نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش ما قرار دارد که امیدواریم بتوانیم با خدمات رسانی بهینه گامی در جهت آرامش بخشی بیشتر به جامعه برداشته باشیم.

علیرضا فرجی رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان نیز با بیان این که این سازمان برای رضایت خاطر مخاطبین خود ارزش زیادی قائل است و در همین راستا جهت دسترسی آسان تر بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان به خدمات سازمان به ایجاد شعبه کارگزاری در سطح شهرستان کرده است. وی تعویض و صدور دفترچه بیمه شعب سراسر کشور، تامین اعتبار دفترچه بیمه شعب سراسر کشور، ثبت اطلاعات افراد تبعی (خانواده بیمه شده)، تهیه و ارسال لیست حق بیمه اینترنتی، صدور برگ پرداخت حق بیمه اینترنتی شعب سراسر کشور، پذیرش درخواست متقاضیان بیمه اختیاری، مشاغل آزاد و زنان خانه دار، انجام فرایند پرداخت هدیه ازدواج، انجام فرایند پرداخت هزینه پروتز و اروتز، انجام فرایند پرداخت هزینه کفن و دفن، صدور پرینت سوابق بیمه شدگان، صدور فیش حقوقی مستمری گیران از جمله اقداماتی ست که از این پس همشهریان عزیز می توانند با مراجعه به این کارگزاری از خدمات آن بهره مند شوند.

لازم به ذکر است مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان صبح امروز ابتدا با حضور بر مزار شهدای گمنام و شهید بهنام محمدی ضمن ذکر فاتحه یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت. وی پس از آن با حضور مسئولین دفتر کارگزاری اداره تامین اجتماعی شهرستان را رسما افتتاح کرد. حضور در جمع کانون بازنشستگان، دیدار با خانواده شهدای تامین اجتماعی، دیدار با مادر شهید فرزاد ممبینی، دیدار با همکاران شعبه تامین اجتماعی از دیگر برنامه های مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان در شهرستان مسجدسلیمان بود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.