• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

دربی نفتی‌ها برنده نداشت / نفت مسجدسلیمان ۱ صنعت‌نفت آبادان ۱

  • کد خبر : 36640
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته دوازدهم لیگ هجدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ – ساعت  ۱۵:۳۰ نفت مسجدسلیمان ۱ – صنعت نفت آبادان ۱ گل‌ها: عرفان کاظمی (۷۳) برای نفت مسجدسلیمان – جعفر سلمانی (۳۵) برای نفت آبادان داور: روح الله شریفی کمک داوران: هادی طوسی و فرزاد بهرامی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته دوازدهم لیگ هجدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی
یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ – ساعت  ۱۵:۳۰
نفت مسجدسلیمان ۱ – صنعت نفت آبادان ۱
گل‌ها: عرفان کاظمی (۷۳) برای نفت مسجدسلیمان – جعفر سلمانی (۳۵) برای نفت آبادان
داور: روح الله شریفی
کمک داوران: هادی طوسی و فرزاد بهرامی
اخراج: حسین ساکی (۷۰- نفت آبادان)
اخطار: علیرضا علیزاده، یوسف وکیا (نفت مسجدسلیمان) – کرار جاسم، رضا جبیره (نفت آبادان)
تماشاگر: چهار هزار نفر
نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، یوسف وکیا، موسی کولیبالی، سیدمحمد حسینی، میلاد خدایی‌اصل (۶۱- عرفان کاظمی)، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (۶۷- فرشید مهمدی)، میلاد میداودی، اسماعیل شریفات (۷۶- پیمان میری)، حسین دوستدار
سرمربی: علیرضا مرزبان
صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم (۷۴- سیدمحمد قریشی)، طالب ریکانی (۸۶- فردین عابدینی)، جعفر سلمانی و رضا جبیره (۸۵- بهنام برزای)
سرمربی: پائولو سرجیو

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های هم‌استانی نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

بارش باران و لغزندگی زمین مسابقه کار را برای بازیکنان نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان سخت‌تر کرده و تعداد پاس‌های اشتباه در نیمه اول را بالا برده بود. طرفین در وقت نخست موقعیت‌های اندکی برای گلزنی داشتند و این سبزپوشان آبادانی بودند که در دقیقه ۳۵ از اشتباه دروازه‌بان جوان تیم میزبان استفاده کرده و با ضربه جعفر سلمانی از نفت مسجدسلیمان پیش افتادند تا در پایان این نیمه با برتری به رختکن بروند.
زردپوشان نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم برای زدن گل مساوی دست به بازی تهاجمی زدند. در دقیقه ۴۷ دو ضربه متوالی از حسین دوستدار و حکیم نصاری دروازه صنعت نفت را به شدت تهدید کرد که وفا هخامنش توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و مانع از گلزنی نفتی‌های مسجدسلیمان شد.
در دقیقه ۶۰ ضربه ایستگاهی کرار جاسم از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان به بیرون رفت و در دقیقه ۶۸ شهاب گردان با واکنش تماشایی شوت محکم اسماعیل شریفات را دفع کرد و توپ برگشتی را فرشید مهمدی مهاجم تعویضی میزبان از مقابل دروازه با ضربه‌ای بی‌دقت به بیرون زد.
در دقیقه ۷۰ حسین ساکی مدافع راست نفت آبادان در پی انجام خطا روی اسماعیل شریفات کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد و سرانجام در دقیقه ۷۳ عرفان کاظمی بازیکن تازه نفس نفت مسجدسلیمان قفل دروازه صنعت نفت را گشود و گل مساوی را به ثمر رساند.
در دقایق پایانی این مسابقه، بازیکنان دوتیم برای زدن گل پیروزی تلاش می‌کردند و هیجان زیادی در میدان مسابقه حاکم شده بود اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و مصاف تیم‌های نفتی فوتبال خوزستان با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.
صنعت نفت آبادان با این تساوی ۱۲ امتیازی شد و امتیازات نفت مسجدسلیمان به عدد ۸ رسید.
شرح گل‌ها
۰-۱ (نفت آبادان): جعفر سلمانی مهاجم صنعت نفت آبادان از خروج اشتباه حبیب فرعباسی دروازه‌بان جوان تیم نفت مسجدسلیمان نهایت استفاده را کرد و پس از کنترل توپ و جا گذاشتن سنگربان حریف دروازه میزبان را گشود.
۱-۱ (نفت مسجدسلیمان): فرشید مهمدی در منطقه راست خط دفاعی نفت آبادان از جای خالی حسین ساکی بازیکن اخراج شده این تیم استفاده کرد و توپ را زمینی به دهانه دروازه تیم میهمان فرستاد تا عرفان کاظمی بازیکن تعویضی و تازه نفس تیم نفت مسجدسلیمان ضربه نهایی را درون دروازه جای دهد و بازی به تساوی کشیده شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خودمونیم دربی منچری ها با دربی نفتی ها از زمین مسجدسلیمان تا کره ماه فاصله داشت / بنظر من بازی دو تیم نفتی در حد لیگ دسته اول بود .

  2. لطفا نظر قبلی را منتشر فرمایید ./ قرار نیست نظر من و مدیر سایت یکسان باشه . متشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.