• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 2
1

مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد خبر : 3660
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور حکمی مدیر امور فنی این شرکت را منصوب کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون در این حکم مهندس امید صفایی را به عنوان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور حکمی مدیر امور فنی این شرکت را منصوب کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون در این حکم مهندس امید صفایی را به عنوان مدیر امور فنی این شرکت منصوب نمود. مهندس پیرامون در حکم مزبور با برشمردن برخی وظایف مدیر امور فنی آورده است : برنامه ریزی ، ساماندهی ، هدایت و کنترل فعالیت های مهندسی تولید بمنظور صیانت و بهره برداری بهینه از مخازن نفت و گاز شامل فعالیت های مهندسی بهره برداری ، مهندسی فرآورش نفت و گاز ، تعمیر و تکمیل چاهها مطابق با برنامه ها و خط مشی های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت ملی نفت ایران از جمله وظایف شما می باشد.

هدایت و کنترل برنامه های پیش بینی تولید نفت و گاز ، هدایت و کنترل پروژه های تأسیسات تزریق گاز در مخازن نفت تحت اختیار ، هدایت و کنترل فعالیت های پیمانکاران داخلی و خارجی ، برنامه ریزی و کنترل فعالیت های بازرسی فنی و خوردگی فلزات از دیگر مواردی است که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در حکم انتصاب مدیر امور فنی این شرکت بعنوان شرح وظایف وی برشمرده است.

مهندس ابراهیم پیرامون در این حکم همچنین از زحمات مهندس بهرام برومند فر در مدت تصدی این سمت که به افتخار بازنشستگی نائل گشت تقدیر و تشکر نمود. مهندس امید صفایی مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دارای 21 سال سابقه کار در صنعت نفت و دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی از دانشکده نفت اهواز و دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی نفت می باشد. سرپرست پروژه مطالعاتی مخازن گچساران و بی بی حکیمه و حضور در پروژه مطالعاتی میادین مختلف نفت و گاز تحت مالکیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از جمله سوابق خدمتی مدیر جدید امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.