• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

تاکید نماینده مردم مسجدسلیمان بر رفع مشکلات شهرک ولی عصر (عج) مسجدسلیمان

  • کد خبر : 36411
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ هوشنگ فرجی: علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته مشترک منازل شهرک ولی عصر که با محوریت رفع هرچه سریع مشکلات انشعابات آب، برق، گاز، احداث فضاهای آموزشی (مدرسه) و تسهیلات رفاهی در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد خواستار تکمیل سریع نواقص […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ هوشنگ فرجی: علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته مشترک منازل شهرک ولی عصر که با محوریت رفع هرچه سریع مشکلات انشعابات آب، برق، گاز، احداث فضاهای آموزشی (مدرسه) و تسهیلات رفاهی در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد خواستار تکمیل سریع نواقص موجود در این شهرک شد.

وی در بخشی از صحبت های خود از نحوه انتقال سکنه بخشی از مناطق آلوده به نفت و گاز به این شهرک گلایه کرد و گفت: در سال های گذشته در برهه ای از زمان تحت عنوان پروژه جابجایی مناطق آلوده و انتقال آن ها به مناطق امن، دولت زندگی مردم شهر را از روال عادی خارج کرد. و بعد از ۱۰ سال تصمیم گرفته شد تنها چند نقطه از شهرستان جابجا شود به همین دلیل با در نظر گرفتن ۱۵۰۰بلوک در هوانیروز قرار شد یکصدونودوپنج واحد آن تکمیل و تحویل اهالی مناطق آلوده گردد اما متاسفانه با گذشت بیش از یک سال هنوز تعدادی از این واحدها از داشتن انشعاب آب و برق و گاز محروم هستند. ظاهری در بخش دیگری ازصحبت های خود طی یک برنامه زمان بندی ده روزه از مسئولان آبفاشهری، برق، شرکت گاز و شهرداری خواست تا هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص موجود اقدام نمایند. لازم به ذکر است ظاهری همزمان در این جلسه طی تماس تلفنی با مدیران کل آب، برق و گاز خوزستان موافقت آن ها را نیز جهت رفع مشکلات موجود به مسئولین مربوطه ابلاغ نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. نواقص وکم کاری در شهرک ولی عصر عج توسط دستگاهها ; اب برق گاز نوسازی مدارس بنیاد مسکن و.. صورت پذیرفته است . آیا زمان خانه تکانی فرا رسیده و یا عبور کردیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.