• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
3

عیادت معاون صدا و سیمای مرکز خوزستان،نماینده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد مسجدسلیمان از پیشکسوت رسانه شهرستان+ تصاویر

  • کد خبر : 36376
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون صدا و سیمای مرکز خوزستان به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از بهروز صالحی پیشکسوت عرصه رسانه شهرستان مسجدسلیمان عیادت کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مهران نصرت پناه معاون صدا و سیمای مرکز خوزستان، حسین ذوالفقاری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون صدا و سیمای مرکز خوزستان به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از بهروز صالحی پیشکسوت عرصه رسانه شهرستان مسجدسلیمان عیادت کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مهران نصرت پناه معاون صدا و سیمای مرکز خوزستان، حسین ذوالفقاری نماینده مدیرکل ارشاد خوزستان، حمید حیدری سورشجانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان به همراه روسای انجمن نمایش وموسیقی شهرستان و جمعی از هنرمندان از پیشکسوت رسانه و خبر مسجدسلیمان عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی نمودند.

نصرت پناه با بیان این که رسانه ها نقشی اساسی در تعالی و ارتقا مردم و  آگاهی بخشی به جامعه دارند، افزود: استاد صالحی عمر خود را صرف تلاش در عرصه اطلاع رسانی و برای ایشان آرزوی سلامتی نمود.

حسین ذوالفقاری نماینده مدیرکل ارشاد خوزستان و رییس شورای راهبردی تئاتر استان نیز ضمن آرزوی سلامتی برای بهروز صالحی گفت: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند و این  وظیفه ماست  تا در زمان نیاز با دلجویی نسبت به حل مشکلات آن ها اقدام کنیم. وی ضمن ابلاغ پیام مدیرکل بیان داشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آرزوی سلامتی، بهبود و شفای عاجل همه بیماران خصوصا شما را داشته و آمادگی خود را جهت هرگونه مساعدتی اعلام نمود.

حمید حیدری رییس اداره فرهنگ و ارشاد مسجدسلیمان نیز ضمن طلب شفای عاجل برای این پیشکسوت عرصه خبر افزود: کار رسانه ای از مشاغل سخت و طاقت فرساست و به گفته متولیان فرهنگی رسانه های مسجدسلیمان جز بهترین رسانه ها در سطح استان هستند. وی با اشاره به سوابق استاد صالحی، وی را تاریخ گویای شهرستان نامید و بر لزوم تکریم و بزرگداشت مقام این پیر عرصه خبر تأکید کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.