• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
2

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
جریمه نقدی و تعطیلی موقت یک پمپ بنزین در شهرستان اندیکا

  • کد خبر : 36225
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یک پمپ بنزین در اندیکا جریمه و تعطیل شد. حیدر چراغی رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: بنا بر گزارش مأموران ناجا شهرستان اندیکا یکی از پمپ بنزین های شهرستان مذکور اقدام به فروش سوخت از نوع بنزین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- یک پمپ بنزین در اندیکا جریمه و تعطیل شد. حیدر چراغی رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: بنا بر گزارش مأموران ناجا شهرستان اندیکا یکی از پمپ بنزین های شهرستان مذکور اقدام به فروش سوخت از نوع بنزین در دو پرونده بصورت خارج از شبکه رسمی توزیع نموده بود که با پیگیری های نیروهای ناجا دو محموله شامل یک محموله ۵۰۰ لیتری و یک محموله ۶۰لیتری بنزین در حین بارگیری در بشکه های ۲۰۰ لیتری کشف و توقیف شد.

رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: با ارسال این پرونده ها به تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان پس از جری تشریفات قانونی متصدی جایگاه مذکور علاوه بر پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جزای نقدی جایگاه مذکور نیز به مدت ۱۵ روز تعطیل گردید که مراحل اجرای تعطیلی آن از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه مسجد سلیمان در حال طی شدن میباشد. اجرایی شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی دیگر مسئولین شهرستان و همکاری اهالی رسانه اقدامات موثری در جهت دفاع از حقوق حقه ی مردم شریف شهرستانهای مسجد سلیمان لالی و اندیکا داشته باشیم و قطعاً تحقق برنامه های سازمان تعزیرات بدون همراهی اصحاب رسانه محقق نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.