• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
1

مهندس سعید حافظی مدیرعامل شرکت فلات قاره شد

  • کد خبر : 3610
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۲

با صدور حکمی از سوی رکن الدین جوادی، سعید حافظی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب شد. با صدور حکمی از سوی رکن الدین جوادی، سعید حافظی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره […]

با صدور حکمی از سوی رکن الدین جوادی، سعید حافظی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی رکن الدین جوادی، سعید حافظی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب شد.

به گزارشسايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زاگرسیان ایران، در حکم رکن الدین جوادی خطاب به سعید حافظی آمده است: “با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی و با توجه به موافقت هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب می نمایم.

در این حکم با تاکید بر اهمیت حضور و فعالیت صنعت نفت در عرصه فلات قاره و تاثیرگذاری مستقیم آن بر منافع ملی از حافظی خواسته شده است که به بهره برداری صیانتی از مخازن، افزایش ظرفیت تولید، افزایش ضریب بازیافت مخازن، بهبود و سالم سازی فرآیند امورجاری و تصمیم گیری سریع و شفاف به منظور تحقق صحیح و به موقع ماموریت های محوله شرکت، سامانه فرآیندهای تامین مالی و جذب سرمایه مورد نیاز و ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام به موقع و مناسب ماموریت های محوله سازمان، توجه ویژه داشته باشد.

در پایان این حکم با تاکید بر اهمیت انجام طرح های در دست اجرا و بهره برداری از آنها بر اساس برنامه زمان بندی، بر بهره گیری از نیروهای توانمند، متعهد و متخصص شرکت و ارتقا و حفظ شئون و جایگاه آنان تاکید شده است. مهندس حافظی از متخصصان زاگرس تبار صنعت نفت است که دارای تجربیات ارزشمند مدیریتی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تبریک عرض میکنم به مهندس سعید حافظی مدیر عامل شرکت نفت فلات قاره وهمچنین تبریک به دکتر سید رسول صالحی شهردار اسبق مسجدسلیمان باتوجه به تشخیص به موقعه-سید علیرضا صادقی از مسجدسلیمان.

  2. سلام و عرض ادب خدمت شما
    میخواستم ببینم میشه ما پیامیو به دست آقای حافظی برسونیم 
    اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
    از دشتک بختیاری استان چهارمحال و بختیاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.