• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
3

گلایه فرماندار از وضعیت نامطلوب پسماند شهری مسجدسلیمان
شهرداری طرح جامع مدیریت پسماند را با استفاده از شرکت های مشاور قوی اجرایی همچنین نسبت به جمع آوری و ساماندهی نخاله های ساختمانی اقدام کند/ بیمارستان های شهرستان و مراکز درمانی نسبت به جمع آوری و امحای اصولی زباله های عفونی حساسیت بیشتری داشته باشند

  • کد خبر : 36060
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در جلسه مدیریت پسماند این شهرستان اظهارداشت: سلامت شهروندان با مدیریت پسماند رابطه مستقیم دارد و اجرای اصولی کلیه مصوبات آن ضروری است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در جلسه مدیریت پسماند این شهرستان اظهار داشت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در جلسه مدیریت پسماند این شهرستان اظهارداشت: سلامت شهروندان با مدیریت پسماند رابطه مستقیم دارد و اجرای اصولی کلیه مصوبات آن ضروری است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اردوان قنبری سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در جلسه مدیریت پسماند این شهرستان اظهار داشت: سلامت شهروندان با مدیریت پسماند رابطه مستقیم دارد و اجرای اصولی کلیه مصوبات آن ضروری است.

مهندس قنبری با اشاره به وضعیت نامطلوب جمع آوری پسماند شهری از شهرداری خواست در این خصوص طرح جامع مدیریت پسماند را با استفاده از شرکت های مشاور قوی و همچنین در کوتاه مدت نسبت به ساماندهی جمع آوری زباله اقدام لازم را به عمل آورد و با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند در روستاها از بخشداری ها خواست با استفاده از دهیاری ها و شوراهای روستایی در این زمینه فعال تر عمل نمایند.

قنبری همچنین از شهرداری خواست نسبت به جمع آوری و ساماندهی نخاله های ساختمانی که بخشی از آن حاصل تعمیرات ساختمان هاست با تعامل با اداره محیط زیست، صنعت و معدن تجارت و راهنمایی و رانندگی و با استفاده از بخش خصوصی اقدام لازم را به عمل آورد. مهندس قنبری در پایان از بیمارستان های شهرستان و مراکز درمانی خواست نسبت به جمع آوری و امحای اصولی زباله های غفونی حساسیت بیشتری داشته باشند و از شرکت های مستقر در شهرستان خواست در مدیریت پسماند به تعهدات خود عمل نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=36060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.