• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 1
0

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان.

  • کد خبر : 3603
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان با حضور لفته منصوری مدیر کل کتاب خانه های استان خوزستان، مهندس ایزدپناه فرماندار و مسئولین کتابخانه ها و اعضای  کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان مسجدسلیمان در سالن کنفرانس فرمانداری مسجدسلیمان برگزارگردید. مدیرکل کتابخانه های استان خوزستان طی گفتگويی گزارشی از وضعیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان با حضور لفته منصوری مدیر کل کتاب خانه های استان خوزستان، مهندس ایزدپناه فرماندار و مسئولین کتابخانه ها و اعضای  کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان مسجدسلیمان در سالن کنفرانس فرمانداری مسجدسلیمان برگزارگردید.

مدیرکل کتابخانه های استان خوزستان طی گفتگويی گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی را ارائه و  گفت: در اين جلسه تصمیمات خوبی توسط اعضاء انجمن گرفته شد که جا دارد از فرماندار،امام جمعه و تک تک اعضاء و خیرین عزیز مسجدسلیمان خصوصاً حاج اقا متین از افراد خير که کتابخانه اي را ساخته و در اختیار گذاشته اند تشکر نمایم.ایشان ادامه دادند: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل پتانسیل ها و ضرفیت های فرهنگی كه دارد یکی از شهرهای مهم و شکوفا در حوزه تعداد اعضاء و به امانت گرفتن کتاب از کتابخانه های عمومی می باشد و اگر اغراق نکنم یک جهاد فرهنگی در عرصه های مختلف این شهرستان اعم از حوزه های علمیه، فرهنگ عمومی و حوزه های هنری اتفاق افتاده است.

اعضای کتابخانه های مسجدسلیمان به ازای هر صد نفر بیش ازشش نفر می باشد که این دو برابر متوسط کشور و یک برابر و نیم استان خوزستان می باشد. این اتفاق کوچکی نیست و به نظر من همه درآن دخیل بوده اند و این یک ارزش است. لفته منصوري ادامه داد: البته نکات منفی هم در شهرستان داریم و آن این است که تعداد کتابخانه های شهرستان مسجدسلیمان شش باب است و کتابخانه مرکزی که در خور و شأن این مردم باشد نداریم. ایشان در ادامه با اشاره به تعداد کتابخانه های استان عنوان داشتند: یکصد و نود و سه کتابخانه عمومی در سطح استان خوزستان داریم که سهم شهرستان مسجدسلیمان از کل این کتابخانه ها فقط هفت درصد می باشد که با ظرفیتی که در شهرستان وجود دارد تناسبی ندارد. البته با راه کارهايی که در جلسه امروز داشتیم امیدواریم که هم بتوانیم تعداد کتابخانه ها و هم زیربناء را افزایش دهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.