• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

ادای احترام مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان و هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان به شهید ترور مهران زرافشان + تصویر

  • کد خبر : 35884
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان به همراه رییس کانون هواداران این باشگاه و تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان و علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان با حضور در مراسم شهید ترور مهران زرافشان با اهداء گل به این شهید ادای احترام کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان به همراه رییس کانون هواداران این باشگاه و تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان و علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان با حضور در مراسم شهید ترور مهران زرافشان با اهداء گل به این شهید ادای احترام کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان که به همراه این تیم به مسجدسلیمان آمده است صبح امروز با حضور در مراسم گرامی داشت شهید مهران زرافشان که در حمله اخیر تروریستی در شهر اهواز به درجه رفیع شهادت نائل گردید شرکت و با اهدای گُل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای اخیر حادثه تروریستی اهواز تجدید میثاق کرد. پیمان مولایی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان و ابوذر شجاعی سخنگوی این باشگاه ایشان را همراهی می کردند.

لازم به ذکر است تیم نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ برتر ایران عصر امروز از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. سپاهان با ۱۳ و نفت با ۳ امتیاز رده های سوم و پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.