• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
2

همایش مهر تحصیلی در مسجدسلیمان برگزار شد + تصویر

  • کد خبر : 35690
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- برای چهارمین سال متوالی همایش مهر تحصیلی در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صمن گرامی داشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: این مراسم با کمک و مساعدت انجمن یاوران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- برای چهارمین سال متوالی همایش مهر تحصیلی در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صمن گرامی داشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش گفت: این مراسم با کمک و مساعدت انجمن یاوران وقف شاخه مهر تحصیلی، کمک خیرین و نیکو کاران و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، کمیته امداد حضرت امام (ره)، اداره بهزیستی و همچنین موسسه حمایتی رهگشا برگزار می شود که با جمع آوری کمک های خیرین نیکوکار و خرید پک های تحصیلی میان دانش آموزان شهرستان توزیع می گردد.

در ادامه این برنامه جانمراد داودی رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرسودگی مدارس نیازمند حضور خیرین نیکوکار هستیم تا با بهسازی مدارس شاهد حوادث ناگواری نباشیم. حجت السلام نجفی نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) گفت: امام حسین ( ع) برای دو مقوله امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند. وی با بیان این که دشمنان ما به دنبال ایجاد تفرقه هستند گفت: باید با وحدت، همدلی و اتحاد کاری کنیم که مایوس شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.