• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

آزمون جذب نیروی انسانی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور بیش از ۲ هزار نفر برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 35632
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- آزمون جذب نیروی انسانی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور بیش از ۲ هزار نفر برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در حالی که پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان در آستانه اتمام عملیات اجرایی قرار گرفته است و در آینده نزدیک نیز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- آزمون جذب نیروی انسانی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور بیش از ۲ هزار نفر برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در حالی که پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان در آستانه اتمام عملیات اجرایی قرار گرفته است و در آینده نزدیک نیز به بهره برداری خواهد رسید به منظور آمادگی و پیش بینی نیروی انسانی لازم جهت دوران بهره برداری، در تاریخ سوم خرداد ماه سال جاری فراخوان جذب نیروی انسانی متخصص در هفت رشته مهندسی شیمی، مکانیک، برق، الکترونیک، HSE مدیریت و مهندسی صنایع اطلاع رسانی گردید.

با توجه به اولویت جذب نیروهای بومی و پالایش اولیه ثبت نام کنندگان در سامانه شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان، بالغ بر ۲۲۰۰ نفر متقاضیان واجد شرایط جهت شرکت در آزمون کتبی مورخ ۲۳/۶/۹۷ دعوت شدند.

کلیه مراحل آزمون مطابق استاندارد کنکور سراسری توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان و با اختیار و مسئولیت تام این دانشگاه در هفت رشته برگزار گردید که پس از بررسی و اعلام نتایج آزمون کتبی، پذیرفته شدگان به مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت خواهند شد و منتخبین نهایی قریب یک سال دوره آموزشی تئوریک و عملی و کارگاهی را خواهند گذراند و ان شاالله همزمان با دوران پیش بهره برداری فاز یک عملاً مشغول به کار خواهند شد.

دوره آموزشی اشاره شده توسط مراکز آموزشی متخصص در حوزه پتروشیمی برگزار می گردد.

لازم به توضیح است آزمون برگزار شده هیچ گونه هزینه ای برای داوطلبین نداشته است و کلیه هزینه ها را شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان تقبل کرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.