• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسلیمان0 فولاد خوزستان 0
ویسی: در عمر مربیگری‌ام این همه فرصت ندیده بودم

  • کد خبر : 35051
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از پایان دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان که به نتیجه تساوی  ۰ بر ۰ انجامید در نشست مطبوعاتی به صحبت پرداخت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان عبداله ویسی پس از دیدار امروز در میان خبرنگاران گفت: سعی کردیم مردم خوب مسجدسلیمان را راضی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از پایان دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان که به نتیجه تساوی  ۰ بر ۰ انجامید در نشست مطبوعاتی به صحبت پرداخت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان عبداله ویسی پس از دیدار امروز در میان خبرنگاران گفت: سعی کردیم مردم خوب مسجدسلیمان را راضی و خوشحال به خانه بفرستیم. هر چند ما در این دیدار گلی به ثمر نرساندیم اما از روند بازی راضی بودم. من از مساوی می ترسیدم اما همین اتفاق افتاد. دهمین سال که روی نیمکت تیمی می نشینم و ۳۰۰ بازی نیز کنار زمین حضور داشتم اما تاکنون این را ندیدم که تیمی اینقدر موقعیت گل به وجود بیاورد و خراب کند! البته تیم فولاد هم در بخش دفاع و حمله خوب کار می کرد اما تیم ما بهتر بود. ای کاش این بازی با پیروزی و کسب سه امتیاز به پایان می رسید. با این نتیجه رقبای ما خوشحال شدند.

او درباره روند رو به رشد تیمش در لیگ هجدهم گفت: تیم ما به حریف فشار زیادی آورد. بهرحال حریف ما فولاد بود که بازیکنان بسیار خوبی دارد و سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارد. می دانستیم که آنها نیز ما را تحت فشار قرار خواهند داد. تیم ما در تمامی بخش ها به غیر گلزنی خوب بودیم. البته تمرکز ما هنوز به دست نیامده و همه ارکان تیم ما به دلیل برخی مشکلات هنور نتوانسته روی بازی های لیگ تمرکز داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.