• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 0
3

فرجی: رفتم تا بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن نماند/ شرمنده هواداران هستم

  • کد خبر : 3504
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

سرپرست مستعفی تیم فوتبال صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم تا با استعفای من، آقایان بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن نداشته باشند و لااقل نیمی از نتایج فصل قبل را کسب کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از فارس حسین فرجی اظهار کرد: مدتی بود که کادر فنی عدم کسب امتیازات لازم […]

سرپرست مستعفی تیم فوتبال صنعت نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم تا با استعفای من، آقایان بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن نداشته باشند و لااقل نیمی از نتایج فصل قبل را کسب کنند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از فارس حسین فرجی اظهار کرد: مدتی بود که کادر فنی عدم کسب امتیازات لازم را ناشی از عملکرد بد کادر سرپرستی و پشتیبانی تیم دانسته، بنابراین تصمیم بر استعفا گرفتم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم با وجود اینکه بومی مسجدسلیمان است و با پیشنهاد خود من به این باشگاه آمده‌ است پس از کسب تنها شش امتیاز از پنج مسابقه علت عدم کسب نتایج لازم را عدم پشتیبانی لازم دانست و در صحبتی که نزد مدیر عامل کرده بود، عنوان کرده که حاضر به همکاری با سرپرست فعلی  نیست.

سرپرست مستعفی تیم فوتبال  نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: سال گذشته از سه بازی ابتدای خود 9 امتیاز کسب کرده بودیم و امسال از پنج بازی خود تنها شش امتیاز کسب کردیم و معلوم نیست که این موضوع چه ربطی به من دارد.

فرجی افزود: تا قبل از حضور من در این تیم، باشگاه نفت مسجدسلیمان در هر فصل حداقل چهار تا پنج بازي از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم می‌شد، اما از زمان حضور من این موضوع را به گونه‌ای هدایت کردیم که در این مدت حتی یک تذکر شفاهي هم از فدراسیون فوتبال دریافت نکردیم.

وی ابراز داشت: شرایطی پیش آمد و احساس کردم نبودنم بهتر به تیم کمک می‌کند و بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن باقی نمی‌ماند، بنابراین تصمیم گرفتم از این باشگاه استعفا دهم و به کار خود در شرکت نفت و تدریس در دانشگاه بپردازم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: با درخواست مدیریت عامل باشگاه به این تیم آمده‌ام و از مردم مسجدسلیمان برای تمام کاستی‌ها عذر می‌خواهم و برای تشکر از محبت‌های آنان زبانم قاصر است.

فرجی در پایان خاطر نشان کرد: در مورد ادامه همکاری من با باشگاه  نفت مسجدسلیمان، زمان تعیین کننده خواهد بود و با کادر فعلی قادر به همکاری نیستم، ضمن اینکه سال گذشته کارنامه خوبی داشتیم، امسال نیز امیدوارم نیمی از آن نتایج را به دست آوریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. تیم کاملن دولتی این مسائلو هم داره

  2. متاسفانه نخبه كشي و بومي كشي در مسجدسليمان دارد رواج پيدا مي كند. خدا آخر و عاقبت همه را ختم به خير كند. خودمان نبايد اجازه بدهيم مدير عامل غير بومي اينجوري بومي كشي كند… هر چي به سرمون مي ياد حقمونه…

  3. متاسفانه نفت عملكرد بسيار ضعيفي در اين فصل داشته و دل همه را خون كرده است. ما زياد تحمل نمي كنيم . اگه اين نتايج ادامه داشته باشد خيلي ها بايد بروند… از مدير عامل تا ….

  4. اسم و رسم و عنوان مسجدسلیمان/سود و منفعت و برداشت کل جهان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.