• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

برگزاری مراسم گرامی داشت روز خبرنگار توسط شهرداری مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 35014
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، شهرداری مسجدسلیمان با دعوت از خبرنگاران و اهالی رسانه این شهرستان آیین گرامیداشتی برگزار نمود. در این مراسم شهردار مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار عنوان داشت: اهالی رسانه صادقانه در حال تلاش جهت انعکاس اطلاع رسانی خبرهای واقعی برای عموم شهروندان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، شهرداری مسجدسلیمان با دعوت از خبرنگاران و اهالی رسانه این شهرستان آیین گرامیداشتی برگزار نمود. در این مراسم شهردار مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار عنوان داشت: اهالی رسانه صادقانه در حال تلاش جهت انعکاس اطلاع رسانی خبرهای واقعی برای عموم شهروندان و پیگیر مشکلات شهر هستند و این انتظار می رود شما به عنوان چشمان بینای جامعه راهنمای مردم در تمام عرصه ها باشید. وی گفت: در هر جامعه ای خبرنگار نقش کلیدی دارد و چه بسیار با پیگیری های مجدانه شما از بسیاری اتفاقات بزرگ و نابهنجار در دنیا جلوگیری و یا به سرانجام رسیده و منافع مردمی را تاًمین کرده است.

شهردار مسجدسلیمان تاکید کرد: با توجه به این که همه ما درگیر مشکلات روزمره هستیم، انتظار دارم هر مشکلی در خصوص معضلات شهری وجود دارد را به ما انتقال دهید تا انشاالله با تلاش همکاران مان در جهت رفع آن ها و رضایت مندی عموم قدم های مثبتی برداشته باشیم.

شهام سلیمانی ادامه داد: در ۶ ماه اول سال جدید همکاری خوبی میان ادارات شهرستان با شهرداری به وجود آمده است که بسیار امیدوار کننده است. وی  در بحث آسفالت منطقه نمره یک نیز گفت: آسفالت این منطقه جز برنامه ما بوده است اما به دلیل تعریف پروژه فاضلاب شهری روند عملیاتی فوق تا اجرای اتمام لوله گذاری مسیرهای فاضلاب متوقف گردیده است…

در حاشیه این مراسم در خصوص معضلاتی همچون اتلاف سگ های ولگرد، زباله های پراکنده، ساماندهی آرامستان چهاربیشه، چارت نیروی انسانی، ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و آگهی های دولتی و همچنین کمبود اعتبارات شهرداری در بخش های مختلف عمران شهری بحث و گفتگو شد.

در پایان این برنامه از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، مدیران مسئول سایت ها و نشریات مختلف تجلیل به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=35014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.