• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

جلیلی مطرح کرد: پیشنهاد اکثریت اعضای رهروان برای عهده‌دار شدن ریاست از سوی لاریجانی

  • کد خبر : 3489
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت در مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه در هفته جاری، گفت که پیشنهاد اکثریت اعضای فراکسیون این است که آقای لاریجانی ریاست فراکسیون را عهده‌دار شوند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از گروه دریافت خبرگزاری خانه ملت؛ اسماعیل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت در مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه در هفته جاری، گفت که پیشنهاد اکثریت اعضای فراکسیون این است که آقای لاریجانی ریاست فراکسیون را عهده‌دار شوند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از گروه دریافت خبرگزاری خانه ملت؛ اسماعیل جلیلی اظهار کرد: جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت فردا برای برنامه‌ریزی در مورد برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیات رییسه برگزار خواهد شد و اگر فردا این آمادگی وجود داشته باشد، سازوکارها و برنامه‌های مشخص می‌شود و انتخابات ممکن است همین فردا برگزار شود اما در غیر این صورت به جلسه بعدی موکول می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است تعداد اعضای هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت از 7 به 15 نفر افزایش یابد، افزود: در جلسه مجمع عمومی فراکسیون سازوکارها و تغییرات به اطلاع اعضا رسانده می‌شود.

جلیلی درباره کاندیداهای ریاست فراکسیون رهروان ولایت نیز گفت: پیشنهاد اکثریت نمایندگان این است که آقای لاریجانی ریاست فراکسیون را بپذیرند البته در جلسه شورای مرکزی که قرار است انتخابات برگزار شود، افراد فی‌المجلس کاندیداتوری خود را برای ریاست اعلام می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.