• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 1
0

اعلام برنامه های جشن بزرگ عید غدیر خم شهرستان مسجدسليمان از سوی ستاد اجرایی

  • کد خبر : 3471
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱

دبير ستاد اجرایی جشن غدیر در تشریح برنامه های مراسم امسال اظهار داشتند از حضور حاج آقای روشن سلیمانی دبیر برگزاری جشنواره شعر غدیر کشور که از شاعران و روحانیون بختیاری هستند بهره مند خواهیم بود که اقدام به شعرخوانی با گویش بختیاری خواهد نمود و در ادامه گفتند: مجری گری برنامه را بهزاد خیرالهی […]

دبير ستاد اجرایی جشن غدیر در تشریح برنامه های مراسم امسال اظهار داشتند از حضور حاج آقای روشن سلیمانی دبیر برگزاری جشنواره شعر غدیر کشور که از شاعران و روحانیون بختیاری هستند بهره مند خواهیم بود که اقدام به شعرخوانی با گویش بختیاری خواهد نمود و در ادامه گفتند: مجری گری برنامه را بهزاد خیرالهی از مرکز صدا و سیمای استان خوزستان عهده دار خواهد بود.  همچنین از اجرای برنامه های مفرج و متنوع دیگر از قبیل خوانندگی دیدار محمودی، آتش بازی و گروه طنز چراغعلی خبر دادند. وي عنوان كرد سعی داریم شب بیاد ماندنی برای شهروندان رقم بزنیم .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از ستاد اجرایی برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم شهرستان برای هفت سال متوالی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) چهاربیشه شنبه 92/7/27 هم زمان با دهه ولایت و میلاد با کرامت امام هادی (ع) برگزار می گردد.

ستاد اجرایی این مراسم از نامگذاری شعار محوری امسال به ” جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی ”  خبر دادند و اعلام کردند با این شعار به استقبال این فریضه می رویم و با حضور عموم مردم مسجدسلیمان محفل معنوی، باشکوه و با نشاطی برای همشهریان رقم خواهیم زد.

حاج آقا مرعشي دبير ستاد اجرایی جشن عید غدیر خم در گفتگو با خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اظهار داشتند که با هدف گرامی داشت واقعه غدیر خم و برای ترویج فرهنگ جشن و سرور برای اهل بیت عصمت و طهارت هر ساله همزمان با سالروز افتتاح مسجد علی بن ابیطالب (ع) در سال 1344 اقدام به برگزاری این جشن بزرگ می کنیم و اضافه کردند که امسال سخنران مراسم امام جمعه مسجدسلیمان حضرت حجت الاسلام والمسلمین امینی خواهد بود و میهمانان گرانقدری از قبیل خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئول حوزه های علمیه استان خوزستان و امام جمعه موقت اهواز حضرت حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی و مردم شریف شهرستان در این جشن میزبانی خواهیم کرد.

امام جماعت مسجد حضرت علي بن ابيطالب و دبير ستاد اجرایی جشن غدیر در تشریح برنامه های مراسم امسال اظهار داشتند که از حضور حاج آقای روشن سلیمانی دبیر برگزاری جشنواره شعر غدیر کشور که از شاعران و روحانیون بختیاری هستند بهره مند خواهیم بود که اقدام به شعرخوانی با گویش بختیاری خواهد نمود و در ادامه گفتند: مجری گری برنامه را بهزاد خیرالهی از مرکز صدا و سیمای استان خوزستان عهده دار خواهد بود.  همچنین از اجرای برنامه های مفرج و متنوع دیگر از قبیل خوانندگی دیدار محمودی، آتش بازی و گروه طنز چراغعلی خبر دادند. وي عنوان كرد سعی داریم شب بیاد ماندنی برای شهروندان رقم بزنیم .

ستاد اجرای جشن غدیر تفاوت اساسی جشن با سالیان گذشته را برگزاری در فضای باز و پارکینگ جلو مسجد دانستند که برای دومین سال متوالی آن را نقطه عطف این جشن بزرگ اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. احتمال میدادم تو پارک گل نرگس برگزار بشه و بهانه ای باشه برای بازگشایی پارک
    مسجدجامع منظورتون هست؟؟؟؟؟؟

  2. سلام علیکم
    از حاج امینی امام جمعه و شورای اشلامی شهر که این برنامه را طراحی و اجرا کردن کمال تشکر را داریم امیدواریم شورای شهر این حرکت فرهنگی را ادامه بدهند . با تشکر فراوان

  3. دوست عزیز آقا امرالله شورای اسلامی شهر در این حرکت نقشی نداشتند البته کسی ازشون نخواست اما همگی از طرف ستاد اجرایی دعوت شدن که بخاطر همزمان بودن جلسه شورا با زمان برگزاری جشن موفق به شرکت در جشن نشدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.