• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
3

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
مشکل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر حل شد

  • کد خبر : 34660
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- افشین حیدری اظهارکرد: پس از پیگری های لازم و توافق با سازمان لیگ و همچنین با توجه به مصوبه شورای تامین استان و با مسوولیت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هیات فوتبال استان ثبت شد و این تیم مشکلی برای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- افشین حیدری اظهارکرد: پس از پیگری های لازم و توافق با سازمان لیگ و همچنین با توجه به مصوبه شورای تامین استان و با مسوولیت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هیات فوتبال استان ثبت شد و این تیم مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان افشین حیدری عنوان کرد: به زودی نیز تغییرات مدیریتی در این باشگاه انجام خواهد شد. همچنین جا دارد از نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان که در زمینه حل مشکل تیم بسیار تلاش داشتند نیز قدردانی کنم. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که با تلاش استاندار خوزستان پیگیر حل مشکلات تیم های لیگ برتری فوتبال استان هستیم، گفت: همچنین به زودی قراردادی با ایرانسل و چند اسپانسر برای کمک به تیم های استان منعقد خواهد شد.

پیش از این رییس سازمان لیگ در نامه‌‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستار تعیین تکلیف مدیرعامل و کادر مدیریتی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان شد و تاکید کرده بود که در غیر این‌صورت مسوولیت حذف تیم از لیگ برتر به عهده متولیان شرکت ملی نفت ایران است که با پیگری های بسیار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش خوزستان و استاندار این مشکل حل شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود درود درود و هزاران درود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.