• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

پیام علی عسگر ظاهری به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان

  • کد خبر : 34609
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک‌ گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم مقام‌ معظم رهبری: نهاد شورای نگهبان از عالی ترین ثمرات انقلاب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک‌ گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام‌ معظم رهبری:
نهاد شورای نگهبان از عالی ترین ثمرات انقلاب اسلامی است و در سایه این نهاد جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی قوام و استحکام می یابد.

نقش آفرینی مثبت و موثر شورای نگهبان بعنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسبانی از قانون و حراست از جمهوریت و اسلامیت نظام بر کسی پوشیده نیست.

شورای نگهبان بعنوان دیده بان تیزبین نظام جمهوری اسلامی،با تفسیر درست قانون اساسی و با نظارت مستقل و مفید بر عرصه انتخابات،مسیر رشد و ترقی جامعه را به دوش کشیده و همین موضوع سبب شده است تا دشمنی های ضد انقلاب نسبت به این نهاد ارزشمند هر روز گسترش یابد.

اینجانب با گرامیداشت ۲۶ تیرماه،سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی را به اعضای محترم شورای نگهبان و همچنین رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل تبریک عرض نموده و از خداوند باریتعالی برای خدمتگزاران در این شورا موفقیت روزافزون را طلب میکنم.

علی عسگر ظاهری
خادم مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.