• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11804اخبار امروز : 1
1

با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) در خوزستان :
نشست هم اندیشی روسای ادارات کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل + تصاویر

  • کد خبر : 34514
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نشست هم اندیشی روسای ادارات کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل با محوریت بررسی وضعیت فقر در شهرستان های مذکور با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته حضرت امام (ره) در استان خوزستان و جمعی از معاونین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نشست هم اندیشی روسای ادارات کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل با محوریت بررسی وضعیت فقر در شهرستان های مذکور با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته حضرت امام (ره) در استان خوزستان و جمعی از معاونین ایشان و روسای چهار حوزه در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری در سخنانی حرکت در مسیر اشتغال، تولید و آموزش مددجویان زا از وظایف کمیته امداد حضرت امام (ره) دانست و گفت: برای توانمند سازی و پیشبرد اهداف احتیاج به همکاری بین بخشی با همه ادارات است.

وی با توجه به بعضی مشکلات زیرساختی در کمیته امداد گفت: موضوع اشتغال مددجویان باید به صورت جدی مد نظر قرار بگیرد. این که به فلان مددجو ۲۰ میلیون تومان وام پرداخت بعد مستمری آن خانواده قطع شود نه تنها مشکلی را مرتفع نمی کند بلکه بر مشکلات خانواده ها نیز می افزاید. یعنی نه تنها با این مبلغ نمی تواند شغلی ایجاد کند بلکه بدهکار هم می شود…ظاهری ادامه داد: جوانان بسیاری وجود دارند که صاحب ایده و طرح هستند و برای اشتغال انگیزه های فراوانی دارند اما چون فاقد سرمایه هستند طرح های شان راکد مانده است.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته حضرت امام (ره) در استان خوزستان نیز در سخنانی اظهار کرد:تمرکز اصلی کمیته توانمدسازی خانواده هاست و بحث اشتغال و مسکن نیازمندان از مهم ترین مسائلی ست که در اولویت کاری ما قرار گرفته است. در این جلسه پژمان منصورنیا، شیروان سلطانی، نجفی و صالحی روسای کمیته های امداد شهرستان مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا گزارش عملکرد و مشکلات موجود را مطرح و تصمیم گیری شد.

همچنین در این جلسه مصوب گردید کمیته امداد مسجدسلیمان لیست مددجویان مددجویان ساکن در مناطق آلوده را تهیه تا با مشارکت نماینده و کمیته برای آنان مسکن تهیه شود. همچنین مقرر گردید فرای بودجه مصوب امداد بر اساس نیازمندی ۴ شهرستان وسایل سرمایشی و گرمایشی توسط اداره کل تهیه و در اختیار مددجویان قرار بگیرد. در مصوبه ای دیگر مقرر گردید وام هالی اشتغالبرای مددجویان ۴ شهرستان به ۱۸۰۰ نفر ارتقاء پیدا کرد. همچنین از سوی علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شد مدیران کمیته های امداد ۴ شهرستان بررسی کنند  مددجویانی که به هر دلیل مستمری آن ها قطع شده است و امروز با مشکل مواجه هستند معرفی و در مورد آنان تجدید نظر شود که مورد موافقت مدیرکل قرار گرفت و دستورات ویژه ای در این ارتباط صادر شد. در پایان جلسه کارگروهی تشکیل و مقرر گردید مشکلات کارفرینان پیگیری و در اسرع وقت رفع شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.