• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

رییس هیئت والیبال شهرستان اندیکا عنوان کرد:
در آستانه مسابقات لیگ والیبال جوانان استان در اندیکا برق محل برگزاری مسابقات به دلیل بدهی قطع شده است

  • کد خبر : 34467
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نزدیک به چندین ماه است که ورزشکاران شهرستان اندیکا با مشکل عدیده ای دسته پنجه نرم می کنند. احمد طاهری رییس هیئت والیبال شهرستان اندیکا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این مطلب گفت: سالن ناصر خسرو چندین سال است که فاقد کوچک ترین امکانات از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- نزدیک به چندین ماه است که ورزشکاران شهرستان اندیکا با مشکل عدیده ای دسته پنجه نرم می کنند. احمد طاهری رییس هیئت والیبال شهرستان اندیکا در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این مطلب گفت: سالن ناصر خسرو چندین سال است که فاقد کوچک ترین امکانات از قبیل روشنایی، آب و وسیله سرمایشی و گرمایشی ست که در حال حاضر نیز بیش از چهل روز است به دلیل تعمیرات تعطیل می باشد. که متاسفانه آن هم هر از چندگاهی به دلیل عدم پرداخت پول برق مدام قطع و هربار با وساطت نماینده محترم و بعضاً فرماندار وصل می شود. طاهری ادامه داد: در حال حاضر تنها سالن فعال شهرستان یعنی سالن اسلام آباد که همه ورزشکاران شهرستان از آن استفاده می کنند با همین مشکل روبروست و برق این سالن هم متاسفانه هر چند وقت یک بار توسط مأمورین محترم اداره برق شهرستان به علت عدم پرداخت بدهی قطع می شود.

رییس هیئت والیبال شهرستان اندیکا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به این که هیات والیبال اندیکا میزبان مسابقات لیگ والیبال جوانان استان می باشد و تمام مراحل و مقدمات میزبانی نیز فراهم شده است متاسفانه برق سالن مذکور توسط اداره برق به علت بدهی قطع شده است و البته شب گذشته با وساطت به صورت موقت وصل گردید اما در صورتی که این مشکل به صورت اساسی مرتفع نگردد مجبور به انصراف خواهیم بود و در صورت انصراف از میزبانی والیبال شهرستان به مدت یک سال از حضور در تمامی رده ها محروم می شود، که امیدوارم مسئولین امر به این موضوع در اسرع وقت رسیدگی کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.