• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

مقتدایی در جلسه با فعالان سیاسی استان: برای ساختن خوزستان همه با هم متحد شویم

  • کد خبر : 3435
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۰

مهندس مقتدایی استاندار جدید خوزستان در جلسه هم اندیشی جمعی از فعالان سیاسی استان در اهواز شرکت نموده و خواستار مشارکت تمامی نیروهای دلسوز در ساختن دوباره استان شد. بعد از ظهر دوشنبه، بیست و دوم مهرماه، مهندس مقتدایی استاندار جدید خوزستان در جلسه هم اندیشی جمعی از فعالان سیاسی استان در اهواز شرکت نموده […]

مهندس مقتدایی استاندار جدید خوزستان در جلسه هم اندیشی جمعی از فعالان سیاسی استان در اهواز شرکت نموده و خواستار مشارکت تمامی نیروهای دلسوز در ساختن دوباره استان شد.

بعد از ظهر دوشنبه، بیست و دوم مهرماه، مهندس مقتدایی استاندار جدید خوزستان در جلسه هم اندیشی جمعی از فعالان سیاسی استان در اهواز شرکت نموده و خواستار مشارکت تمامی نیروهای دلسوز در ساختن دوباره استان شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی زاگرسیان ایران، در این جلسه که به میزبانی ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان و با حضور مسئولین ستادهای شهرستان های استان و ستادهای دانشجویی، نفت و اصناف برگزار گردید، چند تن از رؤسای ستادهای مختلف به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

دکتر جاسم جادری، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان و از حامیان اصلی انتصاب مهندس مقتدایی به عنوان استاندار استان خوزستان، مقتدایی را نیرویی انقلابی و ارزشی و متعهد به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی نمود که با توجه به سوابق ارزشمند، مدیریتی بدون شک در سطح استان منشاء اثر خواهد بود.

دکتر جادری با اشاره به لزوم همگرایی و هم افزایی نیروهای علاقمند به پیشرفت و آبادانی خوزستان افزود: اکنون زمان آن رسیده تا با تدبیر و امید به قول هایی که به مردم شریف و شهید پرور استان خوزستان داده ایم عمل نماییم و بیش از هر چیز باید متوجه باشیم که برای تحقق وعده ها به وحدت رویه و همگرایی نیازداریم.

وی ضمن آرزویث توفیق برای مهندس مقتدایی در سنگر مسئولیت خطیر استانداری، آمادگی خود را برای هرگونه کمک فکری به ایشان و مجموعه تحت مدیریت شان برای خروج خوزستان از بن بست های اقتصادی، زیست محیطی و رفاهی که اولویت های مشکلات مردم استان خوزستان است اعلام نمود. پیش از ایشان، نمایندگانی از اقوام عرب زبان و بختیاری و همچنین ستاد دانشجویی نظرات و دیدگاههای خود را جهت کمک به استاندار جدید استان ارائه نمودند.

علیرضا پوریان، فعال سیاسی اصلاح طلب و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر جادری، جریان به وجود آمده با محوریت ایشان در جریان انتخابات ریاست جمهوری را فارغ از گرایش های قومی، به دلیل همفکری و اشتراک دیدگاه سیاسی دانسته و رفتار ایشان در جریان انتخاب استانداری خوزستان را مصداقی ارزشمند از رعایت اخلاق در عرصه سیاست دانست که همواره مد نظر بزرگان دین و اخلاق بوده است. پوریان همچنین با اشاره به سوابق ارزشمند مهندس مقتدایی، ایشان را مدیری لایق معرفی نمود که در سخت ترین شرایط مدیریتی، امتحان توانمندی خویش را پس داده است و اکنون نیز با تدبیر خاص و روحیه امیدواری که در ایشان وجود دارد بدون شک منشاء اثر خواهند بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در عین حال با اشاره به مشکلات مدیریتی استان از استاندار جدید درخواست نمود افرادی را که بدون بلیت سوار اتوبوس دولت شده اند پیاده نموده و از افراد توانمند به جای ایشان استفاده نماید.

مهندس مقتدایی،استاندار جدید خوزستان نیز در این جلسه ضمن تبریک اعیاد پیش رو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمین جهان در این ایام،مسئولیت استانداری استان خوزستان در این شرایط خطیر را بسیار حساس و نیازمند کمک فکری همه نیروهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی استان دانست و ابراز امیدواری کرد با همگرایی و هم فکری تمامی نیروها فارغ از گرایش های سیاسی،خورزستان از مشکلات کنونی خارج گردد.

استادار جدید خوزستان، در عین اشاره به مشکلات استان،از زحماتی که مجموعه استانداری در دولت قبل و در حد توان خود به انجام رسانده نیز تشکر کرد و از همه نیروهای استان خواست برای رفع مشکل عدیده استان متحد شوند.

مهندس مقتدایی استان زرخیر و شهید پرور استان خوزستان را شایسته وضعیتی به مراتب بهتر از وضعیت کنونی دانسته و ابراز امیدواری کرد با تدبیر لازم و کار گسترده بتوان روحیه امید را به مردم غیور این استان بازگرداند. در پایان این جلسه مقرر گردید،جلسات همفکری و مشورت استانداری و فعالان استان به صورت زمان بندی شده و مستمر ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.