• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

علی عسگر ظاهری:
آغاز به کار فاز اول جاده میانبر طی ده روز آینده / آغاز آسفالت ۳۰ روستا از بخش های مرکزی، گلگیر و عنبر از سهم ارزش افزوده و آلایندگی ها/ انعقاد قرارداد خرید دستگاه سی تی اسکن

  • کد خبر : 34341
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از تعیین پیمانکار و آغاز به کار فاز اول جاده میانبر طی ده روز آینده خبر داد و گفت: تا چند روز آینده عملیات قطعه اول جاده میانبر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از تعیین پیمانکار و آغاز به کار فاز اول جاده میانبر طی ده روز آینده خبر داد و گفت: تا چند روز آینده عملیات قطعه اول جاده میانبر از ارتفاعات مالکریم به سمت سه راهی نفت سفید به طول ۱۱٫۵ کیلومتر تا اول منطقه حفاظت شده آغاز خواهد شد. وی ادامه داد: اعتبار اجرای قطعه اول به طول ۱۱٫۵ کیلومتر و عرض ۲۸ متر با عملیات خاکی و کوه بری سنگین بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برآورد گردیده مناقصه آن انجام و پیمانکار نیز مشخص گردیده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا سه ماه آینده حدود ۳۰ روستا از بخش های مرکزی، گلگیر و عنبر از سهم ارزش افزوده و آلایندگی ها با استفاده از قیر رایانه ای از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد. ظاهری ادامه داد: حدود ۳ میلیارد تومان سهم ارزش افزوده و آلایندگی دریافت گردید و در اختیار بخشداری های حوزه قرار گرفت که قرار است در چهار بخش تعیین محدوده روستاهای فاقد طرح هادی، بهسازی روستاها، اصلاح شبکه داخلی آب روستاها و بهسازی چشمه ها و راههای دسترسی(سهم عشایر) هزینه شوند که در حال حاضر پیمانکاران مشخص و در حال تجهیز کارگاه می باشند و ان شالله طبق قرارداد تا سه ماه آینده حدود ۳۰ روستا از سه بخش مرکزی، گلگیر و عنبر پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.

وی همچنین در ارتباط با بیمارستان نفت اظهار داشت: این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از نهایی شدن و خرید دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان خبر داد و گفت: قرارداد خرید دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس زیمنس به مبلغ ۱ میلیارد و هفتصد میلیون تومان امضاء و ان شالله تا دو ماه آینده عملیات نصب و راه اندازی آن به پایان خواهد رسید تا دیگر با توجه به بعد مسافت و حوادث جاده ای لازم نباشد بیماران به شهرهای اطراف مراجعه نمایند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ۲۰ میلیارد تومان برای آغاز به کار سد تراز دریافت شده است ابراز امیدواری کرد مقدمات برگزاری مناقصه هر چه سریع تر آغاز شود. نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در فروردین سال ۹۶ دولت یک هدیه ارزشمند به مردم شمال خوزستان داد و در فاز اول مجوز ۵۷ هزار هکتار برداشت آب را در این مناطق گرفتیم که بخشی از زیرساخت نیز انجام شده است. وی ادامه داد: در فاز دوم قرار است در شهرستان لالی هزار هکتار شروع به کار کند که هم اکنون در مرحله مناقصه قرار دارد. ظاهری گفت: همچنین در حوزه برق حدود ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه، ارتقاء کیفیت، روشنایی تمام روستاها اختصاص یافته است. ظاهری در بخش پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد در آینده هر روز شاهد توسعه و آبادنی بیشتر شهرستان و تحقق خواسته های به حق مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=34341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.