• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 0
1

مدال نقره جهان هدیه بانوی کاراته کا مسجدسلیمانی به تیم ملی

  • کد خبر : 3427
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸

تیم ملی کاراته کیوکوشین ماتسو شیما کشورمان عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی اوکراین را کسب کرد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مسابقات که با حضور 36 تیم از کشورهای مختلف اروپایی و تیم ایران بعنوان میهمان مسابقات همراه […]

تیم ملی کاراته کیوکوشین ماتسو شیما کشورمان عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی اوکراین را کسب کرد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مسابقات که با حضور 36 تیم از کشورهای مختلف اروپایی و تیم ایران بعنوان میهمان مسابقات همراه بود با درخشش ورزشکاران  ایرانی و قهرمانی تیم ملی کشورمان خاتمه یافت .

در این مسابقات بانوی کاراته کا عضو تیم بانوان نفت مسجدسلیمان بعنوان تنها بانوی خوزستانی حاضر در تیم ملی توانست تنها مدال قهرمانی رادر بخش بانوان برای کشورمان کسب نماید . زهرا اشترایه که در وزن 60 – کیلوگرم در این مسابقات حضور یافته بود موفق شد مدال نقره این مسابقات معتبر را برای خود و کشورمان کسب نماید . تیم ایران در این مسابقات با کسب 2 مدال طلا ، 3 نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی این مسابقات راکسب کرد .این مسابقات 36 تیم از کشورهای مختلف اروپایی به همراه تیم ایران بعنوان میهمان مسابقات و با حضور 150 کاراته کا در شهر دونتسک اوکراین برگزار شد .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آفرین و احسنت بر ایشان و پشتکارش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.