• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 1
0

دیدار اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با دکتر جلیلی

  • کد خبر : 3423
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکترجلیلی استفاده از نظر خرد جمعی کارشناسان و ارتباط با جوانان و نخبگان را از دیگر کارکردهای شوراها دانست، افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی، اتاق فکر و ترسیم سند چشم انداز شهرستان در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهر قرار گیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکترجلیلی استفاده از نظر خرد جمعی کارشناسان و ارتباط با جوانان و نخبگان را از دیگر کارکردهای شوراها دانست، افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی، اتاق فکر و ترسیم سند چشم انداز شهرستان در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتراسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا ايشان شامگاه 22مهرماه با اعضای شورای شهر مسجدسلیمان دیدار وگفتگو کردند. در ابتدای این دیدار رییس و اعضای شورا ضمن تشکر از حضور نماینده برای دومین بار پس از شروع به کار شورای شهر در جمع آنان، به بررسی و بیان مشکلات شهر و عدم اختصاص بودجه و هچنین فرسودگی مناطق شهری پرداختند در ادامه این دیدار دکتر اسماعیل جلیلی اظهارداشت: راه رسیدن به سعادت جامعه قانون است و اجرای قانون را وظیفه مسئولان جامعه دانستند.

وی با بیان این که منتخبان شوراهای اسلامی در انتخاباتی سالم شرکت کردند و موفق شدند اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنند، گفت: منتخبان شورای اسلامی باید با نیت قربة الی الله وارد عرصه کار شوند و برای خدمت گزاری به مردم صادقانه تلاش کنند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که خدمت گزاری به مردم افتخار است و این افتخار مستلزم لوازمی است، افزود: مسلماً شما منتخبان با مشکلات و آسیب‌های شهر خود آشنا هستید و یا از نزدیک مشکلات را لمس کرده‌اید و آماده خدمت به مردم هستید ولی باید آگاه باشید لازمه خدمت به مردم شناخت و اجرای قانون است.

جلیلی با اشاره به این که منتخبان شورای اسلامی شهر باید قانون شهرداری‌ها و شوراها، قانون محاسبات عمومی و قانون مناقصات و مزایده ها را به دقت مطالعه کنند و از آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها آگاهی داشته باشند

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ارتباط با اقشار مختلف جامعه را از دیگر وظایف شوراها دانست و گفت: شورا مکانی است که مردم می‌توانند با اعضای شورای شهر دیدار داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را بیان کنند. وی پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و افکار سیاسی را از دیگر ویژگی‌های شورای موفق برشمرد و افزود: این گونه مسائل آسیب بزرگی برای شوراها محسوب می‌شود و آن ها را از وظیفه اصلی و ذاتی خود دور می‌کند.

دکترجلیلی استفاده از نظر خرد جمعی کارشناسان و ارتباط با جوانان و نخبگان را از دیگر کارکردهای شوراها دانست، افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی، اتاق فکر و ترسیم سند چشم انداز شهرستان در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: تشکیل شرکت‌های سرمایه گذاری توسعه شهرستان، جذب سرمایه گذاران و شناسایی نخبگان مسجدسلیمانی در سراسر کشور موجب رشد و اعتلای شهرستان می‌شود.

عضوهیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: اعضای شورای اسلامی شهر باید برای خدمت گزاری به مردم وقت صرف کنند و در این راه از زندگی شخصی و کار خود بگذرند و خود را صرف خدمت گذاری به مردم کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. به عمل کار برآید، به سخندانی نیست.
    انشاءالله که گوش شنوا هم وجود داشته باشد.
    دوصدگفته چون نیم کردارنیست.

  2. آقای دکتر، خوب متوجه شدی اینا طرح کادین تا بیان قانون و مقررات شورا و شهرداری را یاد بگیرن شهر از این هم خرابتر شده یه فکری بکن برادر

  3. ماشاءالله روابط عمومی دفتر دکتر! چرا از اصل موضوع انتخاب شهردار چیزی بیرون داده نشده؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.