• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

بازدید دکترجلیلی و معاون وزیر راه از جاده های روستایی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 3397
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸

در این بازدید که تا پایان روز ادامه داشت معاون وزیر از محورهای عملیاتی مسجدسلیمان، دیدار با پرسنل اداره راه و شهرسازی در محل تکمیل پروژه ها و همچنین بازدید از واحدهای در دست اجراء مسکن مهر و1400واحدی مناطق آلوده بازدید به عمل آورد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، […]

در این بازدید که تا پایان روز ادامه داشت معاون وزیر از محورهای عملیاتی مسجدسلیمان، دیدار با پرسنل اداره راه و شهرسازی در محل تکمیل پروژه ها و همچنین بازدید از واحدهای در دست اجراء مسکن مهر و1400واحدی مناطق آلوده بازدید به عمل آورد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا به همراه مهندس میرشفیعی معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی، مهندس دهقاني مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان و مهندس علي عيديوندي مدير راه و شهرسازي مسجدسليمان صبح یکشنبه 21مهرماه از پروژه های اجرایی راه روستایی در دست اقدام این وزراتخانه در شهرستان مسجدسلیمان و شهرستان های تابعه بازدید به عمل آوردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این بازدید که تا پایان روز ادامه داشت معاون وزیر از محورهای عملیاتی مسجدسلیمان، دیدار با پرسنل اداره راه و شهرسازی در محل تکمیل پروژه ها و همچنین بازدید از واحدهای در دست اجراء مسکن مهر و1400واحدی مناطق آلوده بازدید به عمل آورد. در جریان بازدیدهای صورت گرفته توسط معاون وزیر در زمینه تأمین اعتبارات برخی پروژه ها ی در دست اجرا از محل اعتبارات ملی قول مساعد و همکاری داده شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. از این قولها زیاد داده شده.
    تا ببینیم به مرحله عمل هم میرسن یا نه ؟
    یادمان باشد که از طریق همین سایت موضوع را پیگیری کنیم. یا علی

  2. باسلام و عرض ادب جناب اقاى دکترجلیلی پويائى حيات اجتماعى هر جامعه اى مرهون انديشه اى پايدار و جهد و تلاش و رفتارى نيک و منشى بزرگ و روح جوانمردى مردانى نستوه است انشاا … به يمن الطاف الهى و به شکرانه همت والاى حضرتعالی توسعه و ابادنى منطقه را بادرايت و مهارت ارتباطى موثر با دستان پر فروغ تان شاهد باشيم

  3. دو سال گذشت!
    نتیجه مهمه

  4. دکتر جلیلی امیدوارم همیشه موفق باشی

  5. یکی از طرح های غیر کارشناسی و نابخردانه در این مملکت تامین امکانات و توسعه ی روستاهای کوچک و غیر متمرکز است (ایجاد راه و شبکه برق و …) زیرا هم انجام این پروژه ها هزینه و دشوار است هم دادن خدمات تحصیلی و پزشکی و… دشوارتر – باید پس از یک مطالعه ی جامع و برنامه ریزی درست روستاهای نزدیک بهم تجمیع شوند (حداقل 100 خانوار) سپس برای آنان راه و آب و برق و مدرسه و درمانگاه و … تامین شود !!

  6. آره راست ميگه آقاي بختياري مردمان روستاهاي كوچك هم بايد بروند بميرند. اين چه حرفييه آقاي بختياري.

  7. جناب مراد بختیاری این چه فتوایی بود دادید؟!!
    یادت نره که مردم یک روستای کوچک 30 یا 40 خانواری در مقایسه با هزاران نفر امثال شما و من که ساکن شهریم و فقط مصرف کننده هستیم صدها برابر تولیدات دارند. (تولیدات دامی، کشاورزی و غیره…)
    پس اونها مستحق هر گونه امکانات زندگی هستند. و اگر قرار باشه تجمیع شوند که دوباره تشکیل شهر میدهند و از تولید کننده به مصرف کنند تبدیل میشوند!

  8. گوش بگرین بنیرین بختیاری چه گوده به نعف روستاییا حرف زیده سی چه هی درار درار ایکونین گویل

  9. جناو منجزی ک اگوی ایما درار درار اکونیم!
    آقای بختیاری میگه همه روستاهای یک منطقه رو دور هم جمع کرد و به 100 خانوار که رسیدن بعد برق و امکانات و غیره داد!
    اما همانطور که مثل روز واضح است این کار تقریبا” امکان پذیر نیست چون بافت روستا مثل یک محله نیست که بشه براحتی مردم رو از مناطق خودشون جدا کرد
    بافت یک روستا بر اساس مسائل پیچیده تری شکل میگیره از جمله روابط فامیلی و مالکیت زمین ها و مراتع و چشمه ها و خیلی چیزهای دیگه!!
    اگه شما روستا بوده باشید می فهمیدید که جدا کردن حتی چند خانوار از روستای آبا اجدادی و زمین ها و مناطق متعلق به آنها با هیچ ترفندی امکان پذیر نیست(متاسفانه/خوشبختانه)
    و در نهایت مسئولان خواهند گفت که بعلت عدم همکاری روستائیان و جمع نشدن دور هم! ما فعلا” امکانات به اونها نمی دهیم!!!

    دقیقا همین مشکل برای یک روستایی که میشناسم بوجود آمده
    سه روستای با فاصله کم از هم که حدود 100 خانوار از دو طایفه مختلف که هر کدام چند اولاد مختلف هستند
    دولت گفته که یک منطقه بین این سه روستا در نظر بگیرید تا ما برای شما شهرک روستایی بسازیم و آب رسانی و برق رسانی کنیم
    الآن سال های سال است که این دو طایفه و حتی اولاد های انها نتوانستند با هم کنار بیایند و یک منطقه را جهت احداث شهرک به دولت بدهند و تازه کلی درگیری و دلخوری بین آنها پیش آمده و دولت هم بودجه این طرح رو به شهرهای دیگه داد و همه چیز کنسل شد.
    حرف ما اینه که به هر روستا امکانات بدهند و مطمئنا” در طی چند سال جمعیت به همان 100 خانوار مد نظر حضرت عالی خواهد رسید چون دیگه به شهرها مهاجرت نمی کنند و در روستا می مانند و به تولیدات خود ادامه میدهند

  10. درود بر دکتر جلیلی . خاک پاتم بخدا . تا بحال بوده هفته ای یکبار در مسجدسلیمان نباشی مرام ؟مهم حضورت هست به فال نیک میگیریم . بعضی از نماینده ها که فقط برای سیزده بدر آنهم هر چهار سال یکبار می آمدن . درود بر تو جانباز سر افراز

  11. جناب بختیاری انگار فراموش کردید شهرنشین ها بیشتر مصرف کننده هستند و روستای ها تولید کننده. جای تعجب دارد که چنین نظری دادید! حتی اگر هزینه های گزاف خرج روستاها شود حق شان است.الان روستاها را شهر کردند چه گلی به سرشان زدند؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.