• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

پیمان میری:
نفت مسجدسلیمان با هوادارانش می تواند یکی از تیم های جذاب فصل بعد باشد/ دوست دارم در نفت مسجدسلیمان بمانم

  • کد خبر : 33963
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیمان میری مهاجم ۲۶ ساله نفت مسجدسلیمان، بهترین گلزن این تیم و یکی از مهره های تاثیرگذار نفت در رسیدن به لیگ برتر بود. او در این فصل و در ۳۲ بازی که به میدان رفت موفق شد ۹ گل زده و ۲ پاس گل هم به هم تیمی هایش بدهد. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیمان میری مهاجم ۲۶ ساله نفت مسجدسلیمان، بهترین گلزن این تیم و یکی از مهره های تاثیرگذار نفت در رسیدن به لیگ برتر بود. او در این فصل و در ۳۲ بازی که به میدان رفت موفق شد ۹ گل زده و ۲ پاس گل هم به هم تیمی هایش بدهد. او در دو بازی جام حذفی هم دو پاس گل به بازیکنان نفت مسجدسلیمان داد تا یکی از بهترین هایش تیمش باشد. میری که سابقه بازی در تیم های سیاه جامگان، نفت آبادان و نساجی را نیز در کارنامه اش دارد درباره صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر و عملکرد خودش در این تیم گفت:« خیلی خوشحال هستم که با نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر آمدیم. عملکرد خودم فکر می کنم در این فصل برای نفت مسجدسلیمان بد نبود، چرا که ۹ گل زدم و چند پاس گل هم دادم و توانستم به تیمم کمک کنم. نفت مسجدسلیمان هواداران پرشور و زیادی دارد و خوشحال کردن آن ها به نظرم کار بزرگی است. بهترین گلزن قهرمان لیگ یک درباره آینده خودش هم گفت: پیشنهادهای زیادی دارم اما منتظر تیم نفت مسجدسلیمان هستم چرا که برای این تیم زحمت کشیدم و با این تیم به لیگ برتر آمدیم. امیدوارم نفت مسجدسلیمان امسال سال خیلی خوبی در لیگ برتر داشته باشد چرا که تیمی که ریشه دار و پرطرفدار است.

او درباره این که چه تیم هایی او را می خواهند هم  گفت: در جریان دقیق پیشنهادها نیستم و مدیربرنامه هایم آن ها را دنبال می کند اما امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. راستش اولویت اولم نفت مسجدسلیمان است چرا که برای این تیم زحمت کشیدم و با مردم این شهر خاطرات خیلی خوبی دارم. امیدوارم تیم هرچه زودتر از بلاتکلیفی دربیاید چرا که نفت مسجدسلیمان با هوادارانش می تواند یکی از تیم های جذاب فصل بعد باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.