• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان با فکری به توافق نرسند، مذاکره می‌کنم

  • کد خبر : 33895
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  عبدالله ویسی می گوید: به مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان گفتم گزینه اول تا چهارم شما برای هدایت تیم باید فکری باشد و اگر به هردلیلی به توافق نرسند با آن ها مذاکره می‌کنم. عبدالله ویسی درباره وضعیت حضورش روی نیکمت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به عنوان سرمربی این تیم گفت: من […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  عبدالله ویسی می گوید: به مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان گفتم گزینه اول تا چهارم شما برای هدایت تیم باید فکری باشد و اگر به هردلیلی به توافق نرسند با آن ها مذاکره می‌کنم. عبدالله ویسی درباره وضعیت حضورش روی نیکمت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به عنوان سرمربی این تیم گفت: من با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان مذاکراتی انجام دادم اما به آن ها توصیه کردم بهترین گزینه برای هدایت این تیم در فصل آینده خود محمود فکری است چون زحمات زیادی برای صعود این تیم به لیگ برتر کشیده و شناخت خیلی خوبی از آن دارد. در واقع به آن ها گفتم گزینه اول، دوم، سوم و چهارم شما برای سرمربی گیری تیم در فصل آینده باید خود فکری باشد.

وی گفت: در حال حاضر هم مذاکرات بین مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان با محمود فکری ادامه دارد. فکری به عنوان یک مربی خواسته‌هایی دارد که اگر برآورده نشود و آن ها به توافق نرسند شاید ترکش این خواسته‌ها به من هم به عنوان یک مربی برخورد کند. به هر حال خیلی از درخواست‌های او می‌تواند خواسته‌های سایر مربیان از جمله من باشد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که اگر به هر دلیلی مسئولان نفت باشگاه مسجدسلیمان با فکری به توافق نرسند آیا شما هدایت این تیم را در لیگ هجدهم قبول خواهید کرد، تاکید کرد: آن موقع تازه باید بنشینم و با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان مذاکره کنم تا ببینم نتیجه چه خواهد شد. هدف همه ما کمک به یکی از نماینده‌های استان خوزستان در رقابت های لیگ برتر است.

ویسی در واکنش به این موضوع که شنیده می شود شرکت ملی نفت ایران دیگر قصد ندارد از این تیم طبق قانون در رقابت‌های لیگ برتر حمایت مالی کند و با این شرایط آیا نفت مسجدسلیمان هم به سرنوشت نفت تهران دچار می‌شود، تاکید کرد: استاندار خوزستان در صحبت های اخیر خود تأکید کرده از ۴ تیم لیگ برتری استان حمایت خواهد کرد به‌ ویژه ۲ تیم استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان که شرایط مالی خوبی ندارند. به هر حال حدود ۲۵ درصد از تیم‌های لیگ برتری را تیم‌های خوزستانی تشکیل داده‌اند که این حق مردم استان است. به‌ویژه حق و لیاقت مردمی مانند مردم مسجدسلیمان که نقش پررنگی برای حمایت از تیم خود و لیگ برتری شدن آن داشتند. این دو تیم با توجه به شرایطی که دارند اگر بخواهند بازیکن خوب بیاورند باید پول خوبی به آن ها بدهند چون با توجه به موقعیت مکانی، نوع پروازها، مسائل مالی و … تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان ممکن است جزء اولویت های اول بازیکنان نامدار نباشند بنابراین مهم است که حمایت مالی خوبی از این ۲ باشگاه انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.