• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
4

مدیرعامل نفت باشگاه مسجدسلیمان:
هنوز توافق نهایی با فکری صورت نگرفته است/ در جلسه امروز طرفین تنها نقطه نظرات خود را برای ادامه همکاری مطرح کردند

  • کد خبر : 33833
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه محمود فکری سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با مسئولان این باشگاه برگزار و طرفین نقطه نظرات خود را برای ادامه همکاری با هم مطرح کردند. کیوان بابادی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در این جلسه فکری برنامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه محمود فکری سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با مسئولان این باشگاه برگزار و طرفین نقطه نظرات خود را برای ادامه همکاری با هم مطرح کردند. کیوان بابادی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:

در این جلسه فکری برنامه های خود را به مسئولان باشگاه ارائه داد و قرار است این برنامه توسط هیأت مدیره و کمیته فنی باشگاه نفت مسجدسلیمان بررسی شود تا تصمیم گیری نهایی در خصوص وضعیت کادر فنی این تیم اتخاذ گردد اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است. بابادی گفت: این تمایل وجود دارد اما باید ببنیم می توانیم خواسته های همدیگر خصوصا در ارتباط با بودجه تیم را برآورده کنیم یا خیر؟ مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: برنامه های آقای فکری در هیئت مدیره و کمیته فنی که به زودی معرفی خواهند شد ارائه و پس از آن تصمیم گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. به نظر میرسه تا شما بیاین جمع بندی کنین تیم دوباره برمیگرده لیگ ازادگان

    مگه این تیم گزینه ای بهتر از فکری داره الکی این دست اون دست میکنین و کلاس میزارین خودتون هم میدونین حضور تو لیگ برتر حداقل ۵میلیارد پول میخواد و هیچ کسی به نفت پول نمیده و دوباره بازگشت این سناریو ها برای نفت توسط مسئولین نوشته شده و سال اینده رو دوباره در لیگ ازادگان بازی خواهد کرد.

  2. با سلام وتبریک به آقا کیوان بابادی  ، امیدوارم با بهره گیری از ظرفیتهای سایرپیشکسوتان فوتبال شهر و توانمندی های سیاسی نخبگان شهر ونیز درایت و مدیریت خود جناب بابادی شاهد ارتقاء و حداقل حفظ پتانسیل و پیشینه فوتبال شهرمان باشیم ،موفق و پیروز باشی .ع تقی پور 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.