• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
3

عیادت جمعی از اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان از علی بلدی خبرنگار شبکه بین المللی خبر و صدا و سیمای مرکز خوزستان + تصاویر

  • کد خبر : 33822
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان از علی بلدی خبرنگار شبکه بین المللی خبر و صدا و سیمای مرکز خوزستان که مدتی پیش در حین ماموریت کاری دچار سانحه شده بود عیادت کردند. مدتی پیش علی بلدی یکی از زحمت کشان عرصه رسانه پس از کلنگ زنی ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان از علی بلدی خبرنگار شبکه بین المللی خبر و صدا و سیمای مرکز خوزستان که مدتی پیش در حین ماموریت کاری دچار سانحه شده بود عیادت کردند. مدتی پیش علی بلدی یکی از زحمت کشان عرصه رسانه پس از کلنگ زنی ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان به همراه سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان دچار سانحه شده بود که به بیمارستان شفا مسجدسلیمان اعزام  و پس از آن سه عضو شورای شهر از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان گلستان اهواز اعزام  گردیدند. بلدی البته در گفتگو با اهالی رسانه گلایه هایی نیر داشت که در آینده به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علی بلدی عضو انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان و کارشناس روابط عمومی الکترونیک است که کار خود را با تصویربرداری در سال ۷۸ زیر نظر سید حمید موسوی آغاز کرد. در سال ۸۰ به عنوان خبرنگار مجله رنگارنگ فعالیت مطبوعاتی خود را آغاز کرد. در سال ۸۳ به عنوان تصویربردار صدا و سیمای مرکز خوزستان در حوزه مسجدسلیمان و اندیکا فعالیت خود را ادامه داد. در سال ۱۳۸۷ به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر در مسجدسلیمان رسما فعالیت خود را آغاز نمود که تا کنون نیز ادامه دارد. وی در حال حاضر به عنوان خبرنگار شبکه بین المللی خبر در خوزستان، گزارشگر برنامه ورزشی فوتبال ۱ شبکه ورزش، گزارشگر برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش، گزارشگر برنامه ۹۰ شبکه ۳، گزارشگر برنامه زنده رادیو ورزش و خبرنگار سایت های معتبر ورزشی مشغول فعالیت می باشد.

سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان برای علی بلدی خبرنگار پر تلاش شهرستان و اعضای محترم شورای شهر آرزوی شفای عاجل را از درگاه خداوند متعال تقاضامند است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.