• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

به مناسبت 5 خرداد روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان:
در مراسمی به ۱۸ خانواده زندانی کالاهایی برای درآمدزایی و خودکفایی اقتصادی اهداء گردید

  • کد خبر : 33816
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت ۵ خرداد روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان، از سوی انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان مراسمی به صرف افطار برگزار و به ۱۸ خانواده زندانی کالاهایی برای درآمدزایی و خودکفایی اقتصادی این خانواده اهداء گردید. علی اسکندری دادستان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن قبولی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت ۵ خرداد روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان، از سوی انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان مراسمی به صرف افطار برگزار و به ۱۸ خانواده زندانی کالاهایی برای درآمدزایی و خودکفایی اقتصادی این خانواده اهداء گردید. علی اسکندری دادستان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران گفت: انجمن حمایت از زندانیان با هدف حمایت از زندانیان و خانواده های آنان تاسیس تا در زمانی که سرپرست خانواده ای گرفتار زندان شده است از سوی این انجمن مورد حمایت قرار گیرد تا از گزند آسیب های اجتماعی مصون بمانند.

دادستان مسجدسلیمان ادامه داد: برنامه هایی را که این انجمن تدارک دیده است در قالب کمک های نقدی و سبد های کالایی ست که در وسع انجمن به خانواده های زندانیان اهداء می شود. اسکندری گفت: در برنامه سال ۹۷ قرار است با رایزنی که با نهادهای خصوص و دولتی خواهیم داشت جهت توسعه کمک ها اقدام نماییم همچنین از ظرفیت شرکت ها و شهرک های صنعتی نیز استفاده بهتری داشته باشیم.

علی اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در این مدت سعی کردیم با برگزاری کلاس های آموزشی برای زندانیان و خانواده های آنان در مواردی مختلف مثل آموزش پیشگیری از طلاق، اعتیاد و…به استحکام نهاد خانواده کمک نماییم. همچنین قصد داریم با آموزش مددجویان پس از اتمام محکومیت آنان با همکاری ادارات میراث فرهنگی و صنایع دستی و فنی حرفه ای وارد فعالیت های اقتصادی شوند.

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از اعضا انجمن حمایت از زندانیان گفت: انتظار داریم شرکت های خصوصی و دولتی مثل شرکت نفت، شهرداری، کارخانه سیمان و… همچنین شخصیت های حقیقی این انجمن را مورد حمایت خود قرار دهند تا ما نیز بتوانیم خانواده های بیشتری را تحت پوشش قرار بدهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.