• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

گزارش بازي نفت مسجدسليمان- راهيان كرمانشاه

  • کد خبر : 3378
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با توجه به چهار امتیازی که ازسه بازی گذشته خود گرفته بود می خواست سه امتیاز این بازی را بگیرد و خود را به بالای جدول گروه دو مسابقات فوتبال دست یکم کشور برساند. تیم راهیان کرمانشاه هم که با یک بازی عقب افتاده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با توجه به چهار امتیازی که ازسه بازی گذشته خود گرفته بود می خواست سه امتیاز این بازی را بگیرد و خود را به بالای جدول گروه دو مسابقات فوتبال دست یکم کشور برساند. تیم راهیان کرمانشاه هم که با یک بازی عقب افتاده و دو مساوی آمده بود که نوار مساوی های خود را بشکند و پیروز این بازی شود از همان ابتدا به بازی سرعت داد.

دو تیم بازی سرعتی را در دستور كار خود قرار داده بودند. اولین خطر در دقیقه دو بازی روی دروازه کرمانشاه به وجود آمد. و در دقیقه سه، گل کرمانشاه به ثمر رسید. تا دقیقه بیست بازی دو تیم پا به پای هم پیش می رفتند اما از این دقیقه تا پایان نیمه اول بازیکنان تیم نفت فشار زیادی را به دروازه تیم کرمانشاه وارد نمودند. در دقیقه سی و شش بازی با خطای مدافع تیم راهیان کرمانشاه در محوطه جریمه داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد و توسط گراوند این پنالتی به گل مساوی نفت تبدیل شد.

در نیمه دوم هم هر دو تیم با اندیشه های نیمه اول به زمین مسابقه آمدند و البته حملات تیم نفت پرتعدادتر و بیشتر بود. در حملات تیم نفت بی دقتی مهاجمین این تیم مانع از به ثمر رسیدن گل پیروزی می شد. در این مسابقه تیم نفت همه کار کرد و خطرات زیادی روی دروازه کرمانشاه به وجود آورد. یکی از عوامل مهم در کسب این نتیجه مساوی برای راهیان کرمانشاه دروازه بان این تیم بود که روز موفقی را داشت و به خوبی از دروازه تیم خود محافظت نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.