• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه:
۵ خرداد روز نفت و گاز در مسجدسلیمان است که این روز را گرامی می داریم این روز روزی ست که همه دنیا با نفت این شهر آباد اما مسجدسلیمان به قهقرا رفت/ از وزیر نفت می خواهم شور و نشاط بوجود آمده با صعود تیم نفت مسجدسلیمان را از این جوانان نگیرد و از هواداران هم می خواهم صبور باشند/ نخبگان ما فقط یاد گرفته اند در دیگر شهرها همایش و جلسه هم اندیشی برگزار کنند اما خروجی آن چه بوده است؟

  • کد خبر : 33775
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

۵ خرداد روز نفت و گاز در مسجدسلیمان است که این روز را گرامی می داریم این روز روزی ست که همه دنیا با نفت این شهر آباد اما مسجدسلیمان به قهقرا رفت/ در این ایل پر از سرمایه دار چند نفر وجود ندارد که همچون سرمایه داران شهرهای همجوار که دارند بیمارستان، مدرسه و […]

۵ خرداد روز نفت و گاز در مسجدسلیمان است که این روز را گرامی می داریم این روز روزی ست که همه دنیا با نفت این شهر آباد اما مسجدسلیمان به قهقرا رفت/ در این ایل پر از سرمایه دار چند نفر وجود ندارد که همچون سرمایه داران شهرهای همجوار که دارند بیمارستان، مدرسه و دانشگاه می سازند از تیم نفت حمایت کند؟!/ نخبگان ما فقط یاد گرفته اند در دیگر شهرها همایش و جلسه هم اندیشی برگزار کنند اما خروجی آن چه بوده است؟!  من شاهد هستم که نماینده پرتلاش مردم مسجدسلیمان به جد پیگیر حل مشکل تیم نفت است و مذاکرات بسیاری با وزیر، معاون وزیر و روسای نفتی داشته است. همچنین باید تشکر کرد از فرماندار شهرستان، مجموعه نفت، سرمربی این تیم که با حمایت ها و تلاش های شان شور و نشاط را به مسجدسلیمان آوردند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان / عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه در ارتباط با مشکلات تیم فوتبال نفت گفت: وقتی تیم فوتبال نفت می تواند این همه شورآفرینی در شهر ایجاد کند و فرزندان ما را از افسردگی، خودکشی و انزوا نجات دهد چرا نباید از آن دفاع کنیم؟! وی ادامه داد: من شاهد هستم که نماینده پرتلاش مردم مسجدسلیمان به جد پیگیر حل مشکل تیم نفت است و مذاکرات بسیاری با وزیر، معاون وزیر و روسای نفتی داشته است. همچنین باید تشکر کرد از فرماندار شهرستان، مجموعه نفت، سرمربی این تیم که با حمایت ها و تلاش های شان شور و نشاط را به مسجدسلیمان آوردند.

سوال ما این است در این ایل پر از سرمایه دار چند نفر وجود ندارد که همچون سرمایه داران شهرهای همجوار که دارند بیمارستان، مدرسه و دانشگاه می زنند از تیم نفت حمایت کند؟! وقتی می بنیم تیم نفت چه چشم انداز خوبی را برای مسجدسلیمان به وجود آورد و نور امید در دل جوانان شهرمان روشن کرد و طی یک سال گذشته بارها نام مسجدسلیمان و بختیاری را مطرح کرد امیدوار می شویم که دوباره شهر اولین ها شویم اما این بار اولین های بومی و بختیاری نه انگلیسی! وی ادامه داد: ده برابر هزینه یک فصل تیم نفت را در مراسمات عزاداری و عروسی هزینه می کنیم که نتیجه اش می شود خودکشی جوانان ما! اما سرمایه داران ما نمی توانند همت کنند و هزینه تیم را تامین کنند! وی ادامه داد: از وزیر محترم نفت می خواهم امید را از این مردم نگیرد و از هواداران هم می خواهم صبور باشند.

وی با تقدیر از یوسف داودی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: ان شالله با بهره برداری از پتروپالایش بختیاری و علاقه ای که ایشان به مردم مسجدسلیمان دارد حمایت ها از تیم نیز بیشتر خواهد شد.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نخبگان ما یاد گرفته اند در دیگر شهرها مثل اهواز، تهران، کرج و… همایش و جلسه هم اندیشی برگزار کنند اما خروجی آن چه بوده است؟!

خطیب نماز جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۵ خرداد سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان گفت: ۵ خرداد روز نفت و گاز در مسجدسلیمان است که این روز را گرامی می داریم این روز روزی ست که همه دنیا با نفت این شهر آباد اما مسجدسلیمان به قهقرا رفت. انگلیسی ها آمدند و با بعضی خوانین بختیاری قرارداد امضا کردند ۳ درصد برای بختیاری ها و ۹۷ درصد برای انگلیس! و نفت ما را به تاراج بردند! روز مسجدسلیمان ۳۰ مهر است، روزی که در آن روز شهر ما در آتش و خون صدها شهید را تقدیم ملت کرده است.

امیدوار هستیم با تلاش مسئولین نفت این روز به عنوان روز نفت و گاز در تقویم ثبت شود که البته کارهای اولیه آن توسط شرکت بهره برداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است که امیدواریم به نتیجه برسد.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان مصداق تقوا پیشیگی، ماه دعا، قرآن و اجتماعات دینی ست. وی ادامه داد: اگر می خواهیم مدیران پرتلاش و خدمتگزار داشته باشیم باید حضور در مساجد و نماز جمعه و جماعات را بیشتر کنیم و با تقوا پیشیگی عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. آیا در پتروشیمی نیروهای بومی استخدام شده ؟؟؟؟؟ این همه جوانان بیکار مسجدسلیمانی. در این مورد گزارشی تهیه کنید

  2. با عرض سلام
    با تشکر از تذکرات به موقع حجت الاسلام امینی در شرایط مختلف شهرستان خواهشمندیم در مورت اولویت استخدام جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان گتوند و روستاهای عقیلی و هر کس که دراین شهرستان متولد شده است که از طرف مسئولیین شرکت پتروشیمی انجام شده است ورود کنید و جلو این ظلم در حق مردم مسجدسلبمان و لالی و اندیکا و هفتکل را بگیرید .
    با کمال تشکر .
    مردم منطقه مسجدسلیمان بزرگ تا حصول نتیجه دنبال حق خود هستند . و از پیگیریهای قانونی شما حمایت میکنند. انشاالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.