• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

مراسم استقبال از سعید حسین پور نایب قهرمان کشتی جهان در غیاب مسئولین شهرستان+ تصاویر

  • کد خبر : 33565
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور پرشور مردم و تعداد اندکی از مسئولین شهرستان مراسم استقبال از سعید حسین پور قهرمان کشتی جهان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سعید حسین پور کشتی گیر شایسته مسجدسلیمانی و عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران توانست در مسابقات قهرمانی کشتی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور پرشور مردم و تعداد اندکی از مسئولین شهرستان مراسم استقبال از سعید حسین پور قهرمان کشتی جهان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سعید حسین پور کشتی گیر شایسته مسجدسلیمانی و عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران توانست در مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزان جهان که در کشور مراکش برگزار شد در وزن ۱۱۰ کیلوگرم  مقام دوم را کسب کند.

متاسفانه حضور کمرنگ مسئولین شهرستان در استقبال از این ورزشکار ارزشمند جای سوال دارد اگر چه استقبال بی نظیر مردم جای خالی مسئولین شهرستان را پر کرده بود اما انتظار می رفت مسئولین شهرستان با حضور خود استقبال شایسته ای از این قهرمان ارزشمند به عمل می آوردند.

لازم به ذکر است ریاست اداره ورزش و جوانان، مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و رییس اداره آموزش و پرورش تنها مسئولینی بودند که در این مراسم حضور یافتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.