• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

نفت مسجدسليمان ميزبان راهيان كرمانشاه

  • کد خبر : 3355
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت مسجد سلیمان در این شهر میزبان راهیان کرمانشاه خواهند بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نفت مسجد سلیمان که با به دست آوردن چهار امتیاز از سه بازی خود، امید بیشتری به آینده دارد تا در ادامه با اندوختن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نفت مسجد سلیمان در این شهر میزبان راهیان کرمانشاه خواهند بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نفت مسجد سلیمان که با به دست آوردن چهار امتیاز از سه بازی خود، امید بیشتری به آینده دارد تا در ادامه با اندوختن بر امتیازات خود، راهی را که در سه سال گذشته موفق به عبور از آن نشده است را به سرانجام برساند.

نفت مسجد سلیمان که در فصل گذشته با اندک اختلافی موفق به صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر نشد، قصد دارد در این فصل جبران مافات کرده و با آغازی طوفانی قدرت خود را به رخ حریفان بکشد. نفت مسجد سلیمان، در این فصل همچون دو فصل پیش داریوش یزدی را در رأس کادر فنی خود می‌بیند و برای هواداران این تیم عدم کسب نتیجه در این فصل دیگر قابل قبول نیست. نفتی‌ها نیز روز جمعه در مسجد سلیمان میزبان تیم راهیان کرمانشاه خواهند بود تا با به دست آوردن این سه امتیاز خانگی، وضعیت به مراتب بهتری نسبت به هم استانی‌های خود پیدا کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.