• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
2

مهاجم نفت مسجدسلیمان:
اگر اتفاقی غیر از صعود رخ می‌داد باید به عدالت فوتبال شک می‌کردیم

  • کد خبر : 33383
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهاجم جوان نفت مسجدسلیمان با قدردانی از حمایت هواداران این موفقیت و صعود را تقدیم آن ها کرد. پیمان میری که با گل‌های خود در این فصل لیگ آزادگان سهم زیادی در صعود نفت مسجدسلیمان داشته، در پایان جدال با مس رفسنجان که با جشن صعود زردپوشان همراه بود گفت: این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهاجم جوان نفت مسجدسلیمان با قدردانی از حمایت هواداران این موفقیت و صعود را تقدیم آن ها کرد. پیمان میری که با گل‌های خود در این فصل لیگ آزادگان سهم زیادی در صعود نفت مسجدسلیمان داشته، در پایان جدال با مس رفسنجان که با جشن صعود زردپوشان همراه بود گفت: این تساوی یکی از لذتبخش‌ترین امتیازات دوران فوتبالی‌ام بود. واقعا برای نفت مسجدسلیمان خوشحالم. ما تلاش زیادی در طول فصل داشتیم و اکنون با شایستگی آن را به دست آوردیم. چندین هفته در صدر جدول حضور داشتیم و اگر اتفاقی غیر از صعود رخ می‌داد باید به عدالت فوتبال شک می‌کردیم.

وی ادامه داد: امروز هم مثل همیشه حمایت جالب توجهی را از سوی هواداران شاهد بودیم. حمایتی که به ما انگیزه زیادی داد تا با تمام وجود برای صعود و دستیابی به امتیاز مایه بگذاریم. ما تمرکزی روی دیگر بازی‌ها و نتایج آن نداشتیم و تنها می‌خواستیم با کسب امتیاز هواداران‌مان را شاد کنیم و اکنون تنها می‌توانم بگویم این صعود مبارک تمام مسجدسلیمانی. آنها شایسته اتفاقات بهتری هستند و مطمئن باشند در لیگ برتر هم سربلند خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.