• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11799اخبار امروز : 1
1

جشن و پایکوبی در مسجدسلیمان/ نفتکش مسجدسلیمانی ها به دریای لیگ برتر رسید

  • کد خبر : 33342
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/یوسف خدامرادی: هفته سی و چهارم لیگ یک – استادیوم شهید محمدی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۹۷ – ساعت: ۱۷ نفت مسجدسلیمان ۲ – مس رفسنجان ۲ حمید نعمتی (۹)، حسین دوستدار (۲۹) برای نفت – سجاد حیدری مقدم (۴۲)، امیر خدامرادی (۵۸) برای مس داور: محمدحسن زاهدی‌فرد کمک داوران: علیرضا ایلدروم و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/یوسف خدامرادی: هفته سی و چهارم لیگ یک – استادیوم شهید محمدی

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۹۷ – ساعت: ۱۷

نفت مسجدسلیمان ۲ – مس رفسنجان ۲

حمید نعمتی (۹)، حسین دوستدار (۲۹) برای نفت – سجاد حیدری مقدم (۴۲)، امیر خدامرادی (۵۸) برای مس

داور: محمدحسن زاهدی‌فرد

کمک داوران: علیرضا ایلدروم و محسن سلطانی

اخطار: سیدکاظم حیات‌منش (مس)

تماشاگر: ۱۰ هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی، مجتبی بیژن، مجید ایوبی، میلاد خدایی‌اصل، امیرحسین موسی‌زاده، حمید نعمتی، حسین دوستدار، اکبر آفاقی، میلاد میداودی و پیمان میری (۵۷- محمد مهری)

سرمربی: محمود فکری

مس رفسنجان: نیما علیپور، محسن ورزکار، عباس کاظمیان، حامد محمودی، سیدکاظم حیات‌منش، علی‌اکبر حیدرنیا، امیر خدامرادی، علی مرزبان، حسین رسولی (۶۸- حسین شنانی)، محمدحسین کریم‌زاده و سجاد حیدری مقدم

سرمربی: علی سامره

خلاصه بازی

تیم نفت مسجدسلیمان با تساوی ۲ – ۲ مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ یک به عنوان قهرمانی لیگ یک دست یافت و به لیگ برتر صعود کرد.

دیدار نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان در شرایطی آغاز شد که ورزشگاه شهید بهنام محمدی لبریز از تماشاگر بود و هواداران خونگرم خوزستانی با تشویق‌های یک‌پارچه در تدارک برپایی جشن قهرمانی زردپوشان بودند.

شاگردان محمود فکری در میان حمایت هزاران هوادار نفت مسجدسلیمان بازی را تهاجمی آغاز کردند و قبل از رسیدن عقربه ساعت به دقیقه دهم مسابقه روی کرنر ارسالی میلاد میداودی و ضربه سر حمید نعمتی به گل رسیدند. عطش گلزنی نفتی‌ها با این گل فروکش نکرد و حملات تیم میزبان تا رسیدن به گل دوم نیز ادامه یافت و حسین دوستدار در دقیقه ۲۹ اختلاف را به دو گل رساند.

بازیکنان مس رفسنجان که تا دقایق انتهایی نیمه نخست زیر فشار شدید تیم نفت بودند، در این دقایق کمی فرصت حضور در نیمه زمین حریف را پیدا کردند و حاصل این حضور گل سجاد حیدری مقدم در دقیقه ۴۲ بود که فاصله را کاهش داد و این نیمه با برتری دو بر یک نفت مسجدسلیمان پایان پذیرفت.

آغاز نیمه دوم با احتیاط از سوی یاران نفت آغاز شد و همین امر به بازیکنان روحیه گرفته‌ی حریف اجازه‌ی خودنمایی در نیمه زمین میزبان را می‌داد. در دقیقه ۵۸ اعلام یک ضربه خطا که با اعتراض یاران نفت همراه بود، به تیم مس رفسنجان فرصت داد تا از روی یک ضربه ایستگاهی توسط امیر خدامرادی به گل مساوی دست پیدا کند و بازی در ادامه نیمه دوم با حساسیت بسیار زیادی دنبال شود.

ارسال میداودی و ضربه سر ایوبی مدافع پیش تاخته‌ی نفت در دقیقه ۶۸ می‌توانست گل سوم زردپوشان را رقم بزند که واکنش تماشایی علیپور توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۸۵ هم ضربه ایستگاهی دیدنی میلاد میداودی با شیرجه دیدنی علیپور سنگربان مس رفسنجان دفع شد.

در ادامه‌ی این بازی هم توپ دیگری از خطوط دروازه‌ها عبور نکرد تا این مسابقه با تساوی ۲ – ۲ خاتمه پیدا کند و نفت مسجدسلیمان با ۶۵ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را از آن خود کند.

شرح گل‌ها

۱-۰ (نفت): کرنر ارسالی میلاد میداودی با ضربه سر حمید نعمتی منجر به گشودن دروازه مس رفسنجان شد تا زردپوشان نفت در همان دقایق ابتدایی از حریف پیش بیفتند.

۲-۰ (نفت): میلاد خدایی‌اصل پس از دریافت توپ از میلاد میداودی آن را به حسین دوستدار رساند و دوستدار با ضربه‌ای تماشایی از درون محوطه جریمه گل دوم نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند.

۲-۱ (مس): نفوذ حسین رسولی از منطقه چپ خط دفاعی نفت با خروج ناقص پورمحمد دروازه‌بان نفت همراه شد و در پی ارسال توپ به تیر دوم سجاد حیدری مقدم با ضربه سر دروازه خالی نفت را گشود.

۲-۲ (مس): یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه تیم نفت مسجدسلیمان به سود تیم مس اعلام شد که با اعتراض کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران میزبان همراه بود. امیر خدامرادی بازیکن مس این ضربه ایستگاهی را به زیبایی از بالای دستان پورمحمد وارد دروازه‌ی میزبان رکد تا نتیجه برابر شود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.