• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
2

پیش بازی نفت مسجدسلیمان – مس رفسنجان

  • کد خبر : 33323
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم فوتبال نفت در هفته سی و سوم رقابت ها در دیداری خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم بادران تهران شد، اما تیم مس در خانه موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم ایرانجوان بوشهر عبور کند. نفتی ها که در این فصل عملکرد بسیار خوبی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تیم فوتبال نفت در هفته سی و سوم رقابت ها در دیداری خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم بادران تهران شد، اما تیم مس در خانه موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم ایرانجوان بوشهر عبور کند. نفتی ها که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند و به حق در صدر جدول رده بندی قرار گرفته اند با صعود به لیگ برتر تنها یک امتیاز فاصله دارند، آنها با کسب یک امتیاز از این بازی می توانند صعود خود را بعنوان تیم نخست به لیگ برتر قطعی کنند، مسی ها نیز که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند پیروزی یا شکست در این دیدار تغییری در جایگاهشان ایجاد نمی کند اما با این حال اگر بتوانند حریف خود را در خانه اش مغلوب کنند می توانند معادلات صعود را بر هم بزنند. طلایی پوشان مسجدسلیمانی از سی و سه دیدار گذشته هجده پیروزی، ده تساوی و پنج شکست را بدست آورده اند و با ۶۴ امتیاز در رده نخست جدول جای دارند، نارنجی پوشان رفسنجانی نیز ده پیروزی، چهارده تساوی و هشت شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۴۴ امتیاز در مکان دهم جدول حضور دارند.

تیم نفت مسجدسلیمان تا بدین جای کار در مصاف با حریفان چهل و چهار گل به ثمر رسانده و در مقابل بیست و سه گل نیز دریافت کرده است، تیم مس رفسنجان نیز در تقابل با رقبا بیست و نه بار موفق به گلزنی شده است در حالیکه بیست و هفت بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است. در چهارچوب هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۷ دو تیم نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان به مصاف هم می روند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.