• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
2

رئیس هیات گلف مسجدسلیمان:
مسجدسلیمان میزبان دیدار پایانی مسابقات لیگ برتر گلف کشور/قهرمان لیگ در مسجدسلیمان مشخص می شود

  • کد خبر : 33291
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر گلف کشور روز جمعه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در اولین باشگاه گلف خاورمیانه در مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش ساینت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی هیات گلف مسجدسلیمان,مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر گلف کشور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر گلف کشور روز جمعه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در اولین باشگاه گلف خاورمیانه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

به گزارش ساینت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی هیات گلف مسجدسلیمان,مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر گلف کشور روز جمعه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در اولین باشگاه گلف خاورمیانه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

ابوذر شجاعی برجوئی رئیس هیات گلف مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:در مهم ترین دیدار از هفته پایانی مسابقات لیگ برتر گلف کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶و۷ اردیبهشت) دو تیم نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری اهواز به مصاف هم می روند تا قهرمان هفتمین دوره از مسابقات لیگ برترگلف کشور را مشخص نمایند.

وی افزود:پس از پایان این مسابقه و در روز جمعه مراسم اختتامیه هفتمین دوره لیگ برتر گلف کشور با حضور سرپرست و دبیر فدراسیون گلف کشور و مسئولین شهرستان برگزار و از تیم قهرمان تقدیر بعمل می آید.

شجاعی با بیان اینکه رشته ورزشی گلف از ورزشهای مفرح و هیجان انگیز می باشد ادامه داد:از عموم شهروندان و خانواده ها دعوت می کنیم تا برای تماشای این مسابقه حساس در زمین گلف بی بیان حضور یافته و در مراسم اختتامیه نیز شرکت نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.