• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

کشف ۵ کیلوگرم تریاک در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 33199
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و یک سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شد.. سرهنگ علی حسینی، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و یک سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر شد.. سرهنگ علی حسینی، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شد یک سوداگر مرگ را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت را شناسایی نماید.

وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی دقیق مخفیگاه سوداگران مرگ، با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر و انجام بازرسی مقدار ۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک کشف کردند.

سرهنگ حسینی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای مخلان امنیت و آسایش مردم، روز به روز تنگ تر خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.