• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
2

پیش بازی نفت مسجدسلیمان – نساجی مازندران

  • کد خبر : 33137
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: در چهارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به مصاف هم می روند. به گزارش خبرگزاری سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: در چهارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرگزاری سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۶:۳۰ دو تیم نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید بهنام محمودی به مصاف هم می روند.

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سی و یکم رقابت ها در دیداری خارج از خانه موفق شد با یک گل تیم اکسین البرز را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد، تیم نساجی مازندران نیز در خانه با یک گل از سد تیم ماشین سازی عبور کرد.

مسجدسلیمانی ها که فصل خوبی را سپری کرده اند و در حال حاضر نیز با اختلافی پنج امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی حضور دارند در دیدار این هفته برابر تیم نساجی بدنبال کسب سه امتیاز هستند تا صعود خود را دو هفته مانده به پایان مسابقات جشن بگیرند، مازندرانی ها نیز اگر چه فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند اما یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می آیند آنها نیز در این بازی بدنبال کسب سه امتیاز هستند سه امتیازی که برای این تیم بسیار حائز اهمیت و حیاتی است.

طلایی پوشان مسجدسلیمانی از سی و یک دیدار گذشته هجده پیروزی، نه تساوی و چهار شکست را بدست آورده اند و با ۶۳ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات هستند، سرخ پوشان مازندرانی نیز هفده پیروزی، شش تساوی و هشت شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۵۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم خونه به خونه در رده چهارم جدول حضور دارند.

تیم نفت تا بدین جای کار در مصاف با حریفان چهل و چهار گل به ثمر رسانده و در مقابل بیست و دو گل نیز دریافت کرده است، آنها پس از تیم بادران صاحب دومین خط حمله برتر لیگ هستند، تیم نساجی نیز در تقابل با رقبا چهل و یک بار موفق به گلزنی شده در حالی که بیست و شش بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار ضمن تثبیت جایگاه صعود خود را نیز به لیگ برتر قطعی می کند، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کند در صورت عدم نتیجه گیری دو تیم فجر سپاسی و خونه به خونه می تواند به رده دوم جدول صعود کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.