• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11799اخبار امروز : 1
2

قضاوت دوئل حساس نفت مسجدسلیمان – نساجی مازندران به دکتر بیژن حیدری رسید

  • کد خبر : 33134
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مسجدسلیمانی ها در حالی میزبان حساس ترین بازی این هفته از رقابت های لیگ دسته اول خواهند بود که کمیته داوران برای قضاوت جدال استقلالی ها از داور دربی تهران بهره برده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، نفت مسجدسلیمان صدرنشین رقابت های دسته اول و مدعی نخست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مسجدسلیمانی ها در حالی میزبان حساس ترین بازی این هفته از رقابت های لیگ دسته اول خواهند بود که کمیته داوران برای قضاوت جدال استقلالی ها از داور دربی تهران بهره برده است.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، نفت مسجدسلیمان صدرنشین رقابت های دسته اول و مدعی نخست صعود به لیگ برتر روز سه شنبه در یکی از حساس ترین بازی های هفته میزبان تیم تازه اوج گرفته نساجی مازندران خواهد بود، جدالی که امتیازات آن می تواند سرنوشت صدر جدول و این دو تیم در راه لیگ برتری شدن را تغییر دهد.

حضور محمود فکری و جواد نکونام به عنوان دو چهره سرشناس سابق استقلال و تیم ملی در راس کادر فنی دو تیم بر میزان حساسیت های این دوئل افزوده است به خصوص که محمود فکری مقابل تیم سابق خود نیز قرار می گیرد و انگیزه های بسیار زیادی نیز دارد. شرایط حاکم بر جدول همین طور حواشی که این روزها رقابت های لیگ دسته اول با آن دست به گریبان است باعث شد تا کمیته داوران برای قضاوت بازی های مهم از داوران به مراتب باتجربه تر و سرشناس تر بهره ببرد.

از همین رو برای قضاوت دوئل حساس استقلالی ها در مسجدسلیمان کمیته داوران از داوری با تجربه قضاوت دربی پایتخت بهره برد تا دکتر بیژن حیدری سوت آغاز بازی دو تیم مدعی دسته اول را به صدا در آورد. قضاوتی سخت و دشوار که نگاه های زیادی به آن دوخته شده است چون می تواند در سرنوشت آتی این دو تیم پرطرفدار تاثیر شگرفی بگذارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.