• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

حجت الاسلام امینی در خطبه های نماز جمعه:
یکی از دلایلی که اقتصاد ما به خوبی پیش نمی رود این است که در بعضی جاها اقتصاد ما در دست مرفهان بی درد است/ اگر به دنبال آن هستیم که معضل بیکاری در کشور از میان برداشته شود و اشتغال جای آن را بگیرد، باید همه از تولید داخلی حمایت کرده و برای عملیاتی شدن این موضوع تلاش کنیم/ با تکیه بر داشته های مان مثل امامزادگان هفت شهیدان (ع) می خواهیم از مسجدسلیمان یک شهر نمونه بسازیم/ امیدواریم با صعود تیم نفت به لیگ برتر شاهد جشن صعود در مسجدسلیمان باشیم/صعود نفت می تواند باعث انگیزه و شور نشاط در جوانان شود

  • کد خبر : 33101
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان با تبریک فرا رسیدن روز بعثت پیامبر(ص) گفت: عید مبعث، عید فکر و فرهنگ و تربیت پیامبری ست که ۲۳ سال بار رسالت و نبوت را بدون ذره ای کوتاهی بر دوش کشید. معراجی که سراسر رحمت و سعادت برای بشریت بوده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان با تبریک فرا رسیدن روز بعثت پیامبر(ص) گفت: عید مبعث، عید فکر و فرهنگ و تربیت پیامبری ست که ۲۳ سال بار رسالت و نبوت را بدون ذره ای کوتاهی بر دوش کشید. معراجی که سراسر رحمت و سعادت برای بشریت بوده است.

وی با اشاره به سلمان فارسی صحابه پیامبر گفت: یکی از صدها سند توحید این ملت سلمان فارسی ست. سلمانی که هویت و ملیت ایرانی داشت. سلمانی که باور کرد موعودی دارد می آید و در دایره اول خانوادگی پیامبر جای گرفت.

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع اقتصادی در کشور گفت: یکی از دلایلی که اقتصاد ما به خوبی پیش نمی رود این است که در بعضی جاها اقتصاد ما در دست مرفهان بی درد است.

وی ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب سال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری می کند یعنی می خواهد بگوید ما دنیا و آخرت را با هم می خواهیم. وی گفت: آحاد مردم به ویژه مسئولان و مدیران موظف هستند این شعار را عملیاتی کنند و خود را در این مسئله مسئول بدانند.

وی افزود: اگر به دنبال آن هستیم که معضل بیکاری در کشور از میان برداشته شود و اشتغال جای آن را بگیرد، باید همه از تولید داخلی حمایت کرده و برای عملیاتی شدن این موضوع تلاش کنیم.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: به همت همه مسئولان و علیرغم آن که شهر ما گرفتارترین شهر کشور است با تکیه بر داشته های مان مثل امامزادگان هفت شهیدان (ع) می خواهیم از مسجدسلیمان یک شهر نمونه بسازیم. شهر اولین های ایرانی و بختیاری تا دیگر افتخارمان این نباشد زمان انگلیسی ها شهر اولین ها بودیم.

ایشان ضمن تقدیر از دست اندکاران برگزاری این مراسم ابراز امیدواری کرد سال اینده این مراسم پرشورتر برگزار و هفت شهیدان به یک قطب گردشگری مذهبی تبدیل شود.

امینی در پایان با تقدیر از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به فضل خداوند و تلاش کادر فنی، بازیکنان و هوادارن تیم فوتبال نفت شور و نشاط به شهر بازگشته است که امیدواریم با صعود این تیم به لیگ برتر طی روزهای آینده شاهد جشن صعود در مسجدسلیمان باشیم. وی از همه مسئولین خواست حمایت از این تیم را فراموش نکنند چرا که صعود این تیم می تواند باعث انگیزه و شور نشاط میان جوانان شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.