• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 0
2

یادداشت: صادق مرادی
روزهای پر التهاب ورزشی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 33088
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ صادق مرادی: سه هفته تا پایان لیگ یک فوتبال ایران باقی مانده و مسجدسلیمان پرالتهاب ترین روزهای ورزشی خود را سپری می کند. تیم نفت مسجدسلیمان از اواخر فصل گذشته و با آمدن محمود فکری احیا شد و اکنون مانند ققنوسی که از آتش برآمده باشد، برخاسته و در حال اوج […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ صادق مرادی: سه هفته تا پایان لیگ یک فوتبال ایران باقی مانده و مسجدسلیمان پرالتهاب ترین روزهای ورزشی خود را سپری می کند. تیم نفت مسجدسلیمان از اواخر فصل گذشته و با آمدن محمود فکری احیا شد و اکنون مانند ققنوسی که از آتش برآمده باشد، برخاسته و در حال اوج گیری است. نفت حالا با ۴۴ گل زده و ۲۲ گل خورده و تفاضل ۲۲ و با ۶۳ امتیاز در صدر جدول لیگ یک قرار دارد.

داشتن لشکری از بازیکنان جوان و آماده، دست فکری را برای بکار گیری تاکتیک های متنوع در بازی های متفاوت باز گذاشته است. طراوت بازی نفت ما را به یاد تیم رویایی سال ۹۳ می اندازد. تیمی که با گل حکیم نصاری به لیگ برتر راه یافت و امیدهای فراوانی را در دل مردم مسجدسلیمان زنده کرد. امیدواری هایی که با سقوط نابهنگام به لیگ یک بر باد رفت و ورزش مارا برای چند سال دچار افسردگی و سردی نمود تا این که در این فصل با درایت فکری، شجاعت بازیکنان و حمایت مردم و مسئولین، امیدهای زیادی در دل جوانان این شهر زنده شده است.

حال اما انچه ذهن بسیاری را در این هفته های پایانی لیگ یک به خود معطوف کرده این است که آیا عزم جدی برای صعود نفت به لیگ برتر وجود دارد یا خیر؟جواب روشن است؛ آری محود فکری در صورت موفقیت در لیگ می تواند گزینه ی آینده مربی گری تیم های بزرگی چون استقلال تهران و تیم ملی کشورمان باشد. از سوی دیگر میلاد میداودی شماره ۱۰ طلایی نفت و آخرین اسطوره مسجدسلیمان در مستطیل سبز، میراث دار بزرگانی همچون صفر ایرانپاک و بهزاد غلامپور است. با این تفاوت که میلاد به لطف وجود نفت، توانسته مجددا به زادگاه خود برگشته ، افتخار آفرینی کرده و در صورت صعود نفت به لیگ برتر، به مرد بی مانند فوتبال مسجدسلیمان تبدیل شود.

به علاوه بازیکنانی چون سید پیمان میری، دوستدار، آفاق، ایوبی و… بازیکنان آماده ای هستند که در صورت صعود نفت، می توانند آینده حرفه ای خود را با بازی در لیگ برتر تضمین کنند و همچنین صادق صادقی و عباس عسگری متعصب، برای شرافت شهرشان خواهند جنگید. مضافاً این که مردم مسجدسلیمان احتمالا آنچه را در سال ۹۳ به آنان قول داده شده بود را به دست خواهند آورد؛ هتل و فرودگاه.

 هتلی که احتمالاً با اهتمام مسئولین شرکت بهره برداری نفت مسجدسلیمان و در قالب پروژه های عام المنفعه و مساعدت وزارت نفت می تواند ساخته شود و فرودگاهی که همه چیزش آماده است و فقط نیاز به یک شوک قوی مانند صعود درخشان نفت به لیگ برتر باشد. و واضح است اگر این مهم برآورده شود قسمت عمده ای از این افتخار برای مسئولین شهر خواهد بود.

 با همه ی آنچه گفته شد اگر بدرستی باندیشیم همه از برد طلایی پوشان سود خواهند برد پس هیچ کس نباید دراین شهر به فکر ضربه زدن به تیم دوست داشتنی نفت بختیاری باشد زیرا عدم موفقیت نفت یعنی پسرفت شهر!

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هواداران باید ضمن حمایت قاطع از محمود فکری و تیمش ،” توهم توطئه” وفکر اینکه دست هایی پشت پرده است که نمی گذارد نفت لیگ برتری شود را کنار بگذارند زیرا هجوم نفت برای لیگ برترهفته هاست که آغاز شده و این لشکر جنوبی با فرمانده شمالی خود بزودی تهران را فتح خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.