• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
3

میلاد میداودی:
مسجدسلیمان شهر اولین ها و مهد فوتبال محسوب می شود/تنها دلخوشی مردم داشتن همین تیم است که امیدوارم با صعود به لیگ برتر بتوانیم دل آن ها را شاد کنیم/ شاید صعودمان قطعی شده باشد اما قهرمانی مان هنوز قطعی نیست

  • کد خبر : 33037
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- میلاد میداودی کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص این که صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر تقریباً قطعی شده است، گفت: خوشبختانه ما خیلی از راه را رفته ایم و فقط ۳ بازی باقیمانده که ان شاالله این ۳ هفته را هم با موفقیت پشت سر می گذاریم. وی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- میلاد میداودی کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص این که صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر تقریباً قطعی شده است، گفت: خوشبختانه ما خیلی از راه را رفته ایم و فقط ۳ بازی باقیمانده که ان شاالله این ۳ هفته را هم با موفقیت پشت سر می گذاریم.

وی افزود: ما از هفته های ابتدایی در صدر جدول حضور داشتیم و حالا باید تلاش کنیم قهرمان شویم، شاید صعود ما قطعی شده باشد ولی قهرمانی مان هنوز قطعی نیست. وی در پاسخ به این سوال که فیلمی از او بعد از زدن گل به مس کرمان منتشر شده که خودش آن صحنه را با کارتون فوتبالیست ها قیاس کرده بود، گفت: در بازی با مس کرمان از پشت محوطه شوتی را به سمت دروازه زدم که توپ درون دروازه قرار گرفت. در ابتدا متوجه نشدم چه شده اما وقتی فیلم را بعد از بازی دیدم فهمیدم که توپ درون دروازه می چرخد و همانجا یاد سوباسا افتادم.

کاپیتان نفت در خصوص این که گفته می شود وزارت نفت حق هزینه برای تیم های لیگ برتری را ندارد و آیا این مجموعه نگران این مشکل نیست، گفت: اگر من اشتباه نکنم قانونی تصویب شده که تیم هایی که از وزارت نفت به لیگ برتر صعود می کنند فقط می توانند اسپانسر بگیرند و وزارتخانه حق هزینه کردن برای آن ها را ندارد. الان هم مجموعه به دنبال اسپانسر است و من امیدوارم اتفاقی که چند سال پیش برای نفت مسجدسلیمان افتاد و برنامه ریزی مناسبی برای حضور این تیم در لیگ برتر صورت نگرفته بود دوباره تکرار نشود.

میداودی در خصوص این که چه تعداد تماشاگر از بازی های این تیم استقبال می کنند، گفت: گنجایش ورزشگاه مسجدسلیمان کم است اما در هر بازی ۷ الی ۸ هزار تماشاگر از روی دیوارها هم که شده بازی ها را تماشا می کنند. مسجدسلیمان شهر اولین ها است و مهد فوتبال محسوب می شود. تنها دلخوشی مردم داشتن همین تیم است و امیدوارم با صعود به لیگ برتر بتوانیم دل آن ها را شاد کنیم.

وی در پایان در خصوص این که احتمال دارد فصل آینده دوباره در ورزشگاه آزادی با هواداران استقلال روبرو شود، گفت: اول فصل که به نفت مسجدسلیمان آمدم انگیزه زیادی داشتم و خوشحالم که به رسیدن به هدفم نزدیک شدم. همه آرزویم این است که دوباره در ورزشگاه آزادی تماشاگران استقلال را ببینم و روزهای شیرین گذشته را در ذهنم مرور کنم.

ا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.