• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
4

پیش بازی اکسین البرز _ نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 33005
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- از هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم اکسین البرز و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم می روند. در چهارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۶:۳۰ دو تیم اکسین البرز و نفت مسجدسلیمان در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- از هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم اکسین البرز و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم می روند. در چهارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۶:۳۰ دو تیم اکسین البرز و نفت مسجدسلیمان در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال اکسین در هفته سی ام رقابت ها در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مدعی فجر سپاسی رفت که در پایان با دو گل از حریف خود شکست خورد، اما تیم نفت در خانه پذیرای تیم برق جدید فارس بود که در نهایت موفق شد با سه گل این تیم را از پیش روی بر دارد.

اکسینی ها که در این فصل و در اکثر مقاطع جزو تیم های مدعی صعود بشمار می رفتند با شکستی که در دیدار هفته گذشته مقابل تیم فجر سپاسی متحمل شدند شانس صعود را به طور کل از دست دادند، آن ها اگر چه در بازی های باقی مانده انگیزه زیادی ندارند اما مصاف های شان با تیم های مدعی صعود و کاندیدای سقوط می تواند تعیین کننده باشد، نفتی ها نیز که در نیم فصل دوم دچار افت شده بودند در دیدارهای اخیر خود خوب نتیجه گرفته اند و همین امر باعث شده تا صدر جدول را همچنان حفظ کنند و بخت نخست صعود بشمار بروند، آن ها برای این که بتوانند به عنوان تیم اول به لیگ برتر راه پیدا کنند باید در چهار بازی باقی مانده با دست پر از میدان خارج شوند.

طلایی پوشان البرزی از سی دیدار گذشته دوازده پیروزی، ده تساوی و هشت شکست را به دست آورده اند و با ۴۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملوان در رده هفتم جدول جای دارند، طلایی پوشان مسجدسلیمانی نیز هفده پیروزی، نه تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۶۰ امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی مسابقات حضور دارند.

تیم اکسین البرز تا بدین جای کار در مصاف با حریفان سی و هفت گل به ثمر رسانده و در مقابل بیست و پنج گل نیز دریافت کرده است، تیم نفت مسجدسلیمان نیز در تقابل با رقبا چهل و سه بار موفق به گلزنی شده است در حالی که بیست و دو بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار و عدم نتیجه گیری تیم مس کرمان می تواند به رده هفتم جدول صعود کند، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کند می تواند صدرنشینی خود را تداوم بخشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.