• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از هنرمندان با امام جمعه مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 32877
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از هنرمندان شهرستان مسجدسلیمان به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از بازیگران مطرح صدا و سیمای مرکز تهران با حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رییس شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک سال نو  گفت: اسلام دین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از هنرمندان شهرستان مسجدسلیمان به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از بازیگران مطرح صدا و سیمای مرکز تهران با حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رییس شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک سال نو  گفت: اسلام دین شادی و نشاط است. ایجاد روحیه ی شور و نشاط در جامعه از مهم ترین تاکیدات دین اسلام و یکی از ضروریات و نیازهای مهم جامعه ی امروز ماست. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: هنرمند می تواند با هنر اصیل و زیبای خود شادی را در پهنای هر اجتماع رسوخ دهد.

حمید حیدری سورشجانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن تبریک سال جدید هدف از این جلسه را دید و بازدید و استفاده از رهنمودهای امام جمعه فرهنگ دوست مسجدسلیمان جهت هماهنگی در برگزاری هر چه بهتر برنامه های شاد و مفرح در سطح شهرستان خواند و گفت: به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرای برنامه های شاد و مفرح یکی از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان است که امیدواریم با راهنمایی های امام جمعه مسجدسلیمان بتوانیم برنامه های شاد و مفرحی را در سطح شهرستان برگزار نماییم.

لازم به ذکر است در این دیدار کریم قربانی بازیگر پیشکسوت، امیر مولوی بازیگر و کارگردان و جمع دیگری از بازیگران مطرح صدا و سیمای مرکز تهران نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.